środa, 27 kwietnia 2022

Wpadła Brunhilda

Spakowała wszystkie swoje rzeczy i część zabrała ze sobą.
Zwróciła pieniądze za przywłaszczoną i zniszczoną kurtkę moją.

Postawiłam herbatę, a ona położyła czekoladę. Porozmawiałyśmy o jej nowym miejscu zamieszkania.

Załatwiłam jej, że jej nowy gospodarz zaorze jej kawałek ziemi pod ogród, który będzie mogła sobie uprawiać.

Dzwonił do mnie kilka dni temu i skarżył się, że Brunhilda nie chce mu pomagać tylko robi samowolkę (czyli ta sama sytuacja co u mnie była kiedyś).

Poradziłam mu by sprawę postawił jasno, by wyraźnie domagał się by mu pomogła w tym co on potrzebuje, a jak będzie na nim żerowała, a nic nie pomagała - to wyprosić.

Z kolei gdy Brunhilda u mnie była, przekazałam jej, że człowiek u którego za darmo mieszka potrzebuje pomocy w opróżnieniu i wysprzątaniu mieszkania na sprzedaż. Nie oponowała, ale się jakoś specjalnie nie paliła do tego zadania. Siedzi u niego w domu za free od dwóch tygodni i nie chce pomóc. 😳
To bardzo brunhildowe.🤣 Niemiecki chów. 🙃

Przekonywałam, że gospodarz zaorze jej ogród, a ona powinna mu pomóc przygotować to mieszkanie na sprzedaż.
Mam nadzieję, że się dogadają. On potrzebuje baby, a ona chłopa. On potrzebuje pomocy na gospodarstwie, a ona dachu nad głową. Może się dogadają. 🤔

Izabella INDIANKA Redlarska

5 komentarzy:

  1. Takie zachowanie sprawiło, że ona pęta się po ludziach i nigdzie nie może zagrzać miejsca. Jest opryskliwa i niereformowalna. Wykorzystuje ludzi, wchodzi bezpardonowo w ich prywatność, korzysta z ich własności bez pytania. Nie daję nic w zamian, wręcz odmawia pomocy gdy jest o nią proszona. Wszystko za free. Jest bardzo roszczeniowa. Dziwny to typ, który wszędzie po pewnym czasie jest spalony. Znalazła sposób na życie. Dobrze ją przejrzałaś i słusznie pogoniłaś intruza. Nie można tego tolerować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprzątam dom i stajnię i co chwilę znajduję różne rzeczy uszkodzone, pogruchotane lub zdekompletowane przez Brunhildę. Pocieszam się, że już nigdy więcej. Ona nie szanuje gospodarzy u których za darmo mieszka, ani ich własności.

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś niemożliwego ile ta kobieta zepsuła ci rzeczy . Czy to tak możesz zostawić? Może powinnaś wytoczyć jakąś sprawę. Studiujesz prawo to powinnaś wiedzieć jakich możesz użyć paragrafów. Co ta Brunhilda sobie myśli?. To jest Polska a nie chów niemiecki . Chyba też jesteś za tym by Niemcy i Niemki nie szarogęsiły w naszym polskim patriotycznym kraju - prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyślij Ją do mnie, wegetarianie się dogadają 🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie koniec z szarogęsieniem się Brunhildy.
    Teraz Brunhilda szarogęsi się u znajomego gospodarza 😂

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!