poniedziałek, 11 czerwca 2018

Owieczki i kózka ocalałe z grabieży

Ocalałe z grabieży w nocy 3 maja 2018 dwie owieczki rasy wrzosówka i kózka mleczna.


Kózka daje 3 litry mleka. Sama przychodzi, by ją wydoić. Pozostałe kózki, te ukradzione też by tyle dawały mleka, gdyby tu były. Przy takiej dużej ilości mleka koziego planowałam wznowić wyrób serów.

Miałam do ostrzyżenia 34 owce z pięknym, długim runem wielobarwnym.
Część runa owczego planowałam sprzedać, a z części wyrabiać kołdry na sprzedaż.

Fundacja Molosy Adopcje i wójt Locman pozbawili mnie środków do życia.

3 komentarze:

  1. Iza, podwórko to byś mogła jakoś zagospodarować, bo brzydko to wygląda. Zarósł ten twój chodnik, pod domem tez jakieś chobiele sterczą, tu kłody a tam gruzy. Nieładnie to wygląda. Zapuszczone jakieś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyglada podworko, duzo zieleni, bardzo stylowo staroangielsko i zielone wzgorza po horyzont. Nie to co szarobure bezduszne chodniki w miejskich blokowiskach i betonowych slumsach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj anonimie,na jedną kobietę jaką jest Iza,tyle obowiązków z domem,ze zwierzętami itd.to i tak ma ładnie w obejściu.Kto zna pracę w gospodarstwie do doceni taki wysiłek,ja z mężem mamy niewielką działeczkę pracowniczą,bez zwierząt,to wiem ile pracy to kosztuje.Dzielna Indianka niech żyje !!!

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!