sobota, 23 czerwca 2018

zaszczuły mnie i zniszczyły


Dziki Ogierze, te szmaty, te zdziry z re volty, zaszczuły mnie i zniszczyły moją hodowlę, zniszczyły moje życie. Te lewackie kurwy, te obrzydliwe larwy, zamieniły moje życie w gehennę :((((


Dziki Ogier
#1100 : Kwiecień 29, 2018, 10:59:57 »
Odpowiedz cytując
Podstawowym problemem jaki tu widzę to jest brak tolerancji dla tej kobieciny.
Dlatego że chce żyć inaczej niż ludzie w miastach.

Indianie mieszkali w tipi a innuici nawet w igloo więc w czym problem skoro ona tak chce.
I do tego na własnej ziemi.

Jeśli ja sobie na działce postawię egipską piramidę albo domek Baby Jagi i będę chciał tak mieszkać to kto mi zabroni?
Nadzór budowlany? I na to są sposoby i nic nikomu do tego.
Niech sobie mieszka choćby w jaskini albo w stajni jeśli tak chce bo nie interesują jej niczyje opinie i komentarze na ten temat.


Druga sprawa to jej zwierzęta, które miały być wolne i szczęśliwe a Wy chcecie je grodzić, trzymać w klatkach i faszerować antybiotykami.
Każdy wet powie, że nawet zwykłe odrobaczanie zabija nie tylko robale ale też całą masę pożytecznych bakterii i wyjaławia florę jelitową dlatego odrobaczać powinno się tylko zdrowe zwierzęta, dla tych osłabionych i chorych odrobaczanie może okazać się zabójcze.

Dalsze rozmywanie tej dyskusji na poszczególne detale, robienie z igły wideł, czepianie się kolejnych szczegółów, czy to poradzi sobie z ogierem, czy to Brunhilda ją nauczy niemieckiego czy odwrotnie jest kompletnie bezcelowe.
Odwraca tylko uwagę od rzeczywistego problemu.

Tego że z tej chorej  kukunamuniu nienawiści  kukunamuniu grupa osób chce jej to życie obrzydzić jak najbardziej, donosami, pomówieniami, oczernianiem, napuszczaniem na nią PIW i ogólnie kogo się tylko da.

Nie chcecie jej pomóc to jej nie przeszkadzajcie.

Bo jak na razie kiedy tylko chce coś zrobić, żeby poprawić swoją sytuację i da jakieś ogłoszenie to zaczyna się nagonka i jazda na Ostatnią Mohikankę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!