sobota, 16 czerwca 2018

Fenix de Rebelle oo i jego synowie




Mój rasowy tatuś moich ślicznych źrebiąt odzyskał dziś paszport :)

Hodowca, który mi go sprzedał i obejrzał moje ogierki po nim, doradził, by ich nie sprzedawać, gdyż zapowiadają się na zajebiste rumaki :) Mi też serce i intuicja mówiła, że to fajne konie będą. Zatem ogierki zostaną, skoro mój zmysł hodowlany potwierdził doświadczony znawca koni.

Koniki budowę ciała i charaktery mają super. 
Szlachetne małopolaki. Charaktery świetne: Pies Baran i Pies Ryba.

Zatem tylko trenera nam tu trzeba, albo kogoś kto wylonżuje konie, gdy Indii uderzy na inne rancho po nauki jazdy konnej by potem móc jeździć swe konie osobiście.

Indianka

5 komentarzy:

  1. Kogo jest w końcu ten koń? Najpierw nazywałaś go pensjonariuszem o imieniu Wisienka. Teraz piszesz, że go kupiłaś (za co, skoro nie masz pieniędzy na pasze?!), nazywasz Fenixem i jeszcze nadajesz mu przydomek "de Rebelle". Przydomki nadaje się koniom swojej hodowli (zarejestrowanej, w której i klacze i ogiery mają licencję), a nie cudzym, do tego niewiadomego pochodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest Fenix oo z pochodzeniem, do krycia moich klaczy w zamian za pensjonat. Taki barter. wymiana przysług.
    Oryginalne imię miał inne, ja go ochrzciłam Fenix :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pochodzenie to ten koń może i ma.
    Ale licencji na krycie na pewno nie.
    Nie przeszedłby championatu z takimi nogami.
    Ten twój "hodowca" a koniach za grosz się nie zna, więc jego opinię można o kant stołu potłuc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten koń, jak i wszystkie inne moje konie mają bardzo dobre pochodzenie i zdrowe nogi oraz kopyta.
    A hodowca od którego kupiłam ma ogromne doświadczenie w hodowli i jego opinia jest dla mnie cenna. Źrebaki zostaną do jazdy na Rancho i rajdów po okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz rozglądam się za trenerem do moich koni.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!