czwartek, 28 czerwca 2018

Fundacja Molosy Adopcje to złodzieje i oszuści





Przed czym fundacja ratowała zwierzęta? Przed zielonymi łąkami? Przezimowałam całe stado owiec, kóz i koni. Wykosztowałam się na drogą paszę. Kupiłam moim zwierzętom ponad 60 bel siana i sianokiszonki. Gdy nastała wiosna i zwierzęta poszły na trawę, a w stajni i zagrodzie jeszcze była zimowa pasza z której nadal korzystały - przyjechała cwaniara prowadząca szkółkę jeździecką, ukraść moje piękne, zdrowe, rasowe konie, by za darmola nachapać się i zasilić swoją szkółkę.
Widziała zdjęcia moich koni na internecie, gdzie kilka dni wcześniej dałam ogłoszenie, że szukam trenera do moich koni. Widziała, że mam śliczne, szlachetne konie. Wszystkie moje konie mają ponad 100 letni rodowód. Babsko przyjechało się nachapać cudzym kosztem.
JA te konie wyhodowałam, a pasożyt przyjechał zagarnąć moją własność, moją hodowlę.
Taka jest prawda o działalności fundacji Molosy Adopcje należącej do Elżbiety Kozłowskiej. 

7 komentarzy:

  1. Koniki też ci zabiorą :) Nic nie zrobisz, zawsze byłaś i jesteś nikim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po moim trupie, gnido. Nic stąd nie wywieziesz, chuju pierdolony!

    OdpowiedzUsuń
  3. A kim (a raczej czym) ty jesteś anonimie? Sprawia ci przyjemność, gdy komuś dołożysz? Pamiętaj, że zło wyrządzone komuś często wraca, czasami po kilku latach.Gaba
    Wszystkiego dobrego Indianko.






    OdpowiedzUsuń
  4. Do Gaba - to złośliwe trolisko wymagające leczenia psychiatrycznego. zdumiewające, jak ludzie, którzy powinni mieć honor, godność, robią z siebie społeczne zombie. Nie do ogarnięcia jest dla mnie, zupełnie niezrozumiałe zachowana. kto ich wychowywał, jakie wzorce im przekazał? To patologia. Mentalność meliny. No i poza wszystkim od razu widać kto zacz. Pochodzenie i przodki. Tfu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimie z 12;21 czym ty jesteś to widać po twoim wpisie, źle się czujesz z własnym poczuciem wartości to znalazłeś biedną osobę aby się dowartościować poniżającymi przytykami. INDIANKA jest rolniczką, ma piękne stado koni a ponad to potrafi interesująco prowadzić bloga gdzie ludzie zaglądają miliony razy. W ty co sobą prezentujesz, kim jesteś, pokaż wszystkim co masz, co potrafisz, że czujesz się upoważniony do twierdzenia, że Indianka "jest nikim". Zastanów się czy przypadkiem nie powinno do ciebie dotrzeć w zakresie klasyfikacji to co twierdzisz o Indiance .

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!