czwartek, 28 czerwca 2018

Facet przetrzymuje kradzione owce

Chuj mnie obchodzi ten facet co trzyma moje owce, on trzyma owce kradzione, moją własność nielegalnie wywiezioną z mojego gospodarstwa przez bandytów!
Nie ma prawa trzymać i cokolwiek robić z moimi owcami, bo to  ja jestem jedynym prawowitym właścicielem, a nie wójt czy fundacja!

Zwierzęta zostały ukradzione i nielegalnie wywiezione z naruszeniem szeregu przepisów i złamaniem prawa!

To, że nieudolna prokuratura olecka sprawą nie umiała się zająć i zwierząt natychmiast odebrać i zwrócić właścicielce, nie znaczy, ze jest wszystko okay z tymi działaniami wójta i fundacji.

Wójt i fundacja wpuścili człowieka w kanał, wmanewrowali go w kradzież cudzego mienia.
Sprawa w tym zakresie toczy się w prokuraturze w Suwałkach, miejmy nadzieję, że tym razem pójdzie to rączo, a nie tak ślamazarnie jak w Olecku.

Facet, który trzyma moje owce bierze współudział w kradzieży.
Jeśli chce uniknąć wyroku, musi mi te owce odwieźć, a wójt i fundacja mogą mu skoczyć, gdyż owce są moją własnością, a nie wójta Locmana i fundacji Molosy Adopcje.

Ta rzekoma "kwarantanna" na chuj nikomu niepotrzebna i niezasadna, to pic na wodę fotomontaż, działania pozorowane. Zwierzęta nie są chore na żadną epidemię, wyjechały z gospodarstwa zdrowe i jeśli teraz chorują, to znaczy, że zostały tak załatwione na wyjeździe. U mnie żadnej kwarantanny nie muszą przechodzić, bo u mnie mieszkały latami i na nic nie chorowały i nie wierzę w żadną wyssaną z palca epidemię.

Nadto standardowa kwarantanna trwa dwa tygodnie, a nie dwa miesiące czy dwa lata.

41 komentarzy:

  1. Nic nie odda, nie było sprawy jeszcze.O tym decyduje sąd , nie facet czy ty. Nie rozumiesz tego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawa jest klarowna i sąd tu nie jest potrzebny do niczego. Zwierzęta zostały ukradzione i od tego jest policja i prokuratura, by złodziei ująć i mienie zwrócić prawowitej właścicielce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te owce i kozy są zabezpieczone jako dowody w sprawie i żadna inna prokuratura do żadnej innej sprawy nie ma prawa ich tknąć, dopóki sąd nie wyda wyroku. Dopiero po sądowym odebraniu ci zwierząt (w tym koni), ze zwierzętami będzie można cokolwiek zrobić. Rozumiesz, takie są procedury, które zapobiegają manipulowaniu dowodami. W Suwałkach ci tego nie wyjaśnili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie mam, wydaje się, że zasadne: Kto i w jakiej wysokości finansuje zabrane zwierzęta?

      Usuń
    2. Finansuje osoba, u której przebywa stado, ze swojej kieszeni. Może pomaga gmina, ale nie wiem. Człowiek postronny, który zgodził się przyjąć te zwierzęta do siebie. One były zarobaczone, odwodnione i zagłodzone, więc wymagają dobrej opieki, żeby dojść do siebie. Koszty będą takie, jakie poniosłaby w tym czasie Indianka, gdyby prawidłowo i z troską zajmowała się swoimi zwierzętami.

      Usuń
    3. Ten typek co trzyma moje owce głodził je przez pierwsze tygodnie i nie podawał im wody, dlatego zaczęły padać.
      Nie dał im porządnej paszy tylko rzucił garść spleśniałej słomy.

      Usuń
    4. Moje owce odrobaczyłam w listopadzie 2017 więc nie były zarobaczone. Nie były też zagłodzone, ani odwodnione.
      Kupiłam im na zimę ponad 60 bel sianokiszonki i siana, więc były dobrze karmione. Odwodnione stado swobodnie się przemieszczające do wodopoju kilka razy dziennie też nie ma prawa być. To absurd i zwykłe kłamstwo. To co piszesz to brednie. Jedyną osobą która troskliwie o owce dba jestem ja, a nie typek który doprowadził do zgonu 5 owiec.

      Usuń
  4. Co ty pierdolisz, jakie "zabezpieczenie"?
    Zwierzęta zostały ukradzione, bo tym jest właśnie wywiezienie zwierząt bez okazania decyzji administracyjnej o odbiorze, bez sporządzenia protokołu odbioru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jakiej podstawie pierdolony łachu chcesz mi zwierzęta "odbierać"??? Udowodniłeś mu chuju znęcanie, zaniedbywanie czy tylko fabrykujesz fałszywe dowody, po to wywiozłeś owce i kozy by je odpowiednio spreparować! Mataczysz od samego początku, złodzieju!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jest dowód na to, że teraz zwierzęta są lepiej traktowane niż podobno były u Ciebie. Na czym to lepsze traktowanie polega? Spróbuj zainteresować media.
    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trzymam kciuki za media.
      Dopiero by się działo. Hahahahaha

      Usuń
  7. Stado teraz jest dowodem w sprawie, a po wyroku sądu przestanie być twoją własnością, to nie ulega wątpliwości. Także nic ci do tego. Zajmij się końmi, żeby nowy właściciel miał jak najmniej kłopotu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stado jest dowodem mataczenia fundacji, wójta i PIW Olecko.
      Zwierzęta nigdy nie przestaną być moją własnością.
      Zostały ukradzione i są więzione poza moim gospodarstwem, celem mataczenia. Są preparowane fałszywe dowody przeciwko mnie przy pomocy stada, do którego nie mam dostępu.

      Usuń
    2. Tak, według ciebie będą twoją własnością, według prawa nie. I to jest powód do tego, aby nigdy nie ujawniać ci miejsca pobytu zwierząt, bo będziesz nachodzić ludzi.

      Usuń
    3. Co ty pitolisz? Ukradliście owce i kozy i pójdziecie siedzieć za kradzież. Żadne mataczenie wam nie pomoże.
      Odpowiednie służby się wami zajmą niebawem. Skończy się bezprawie w Kowalach Oleckich.

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że masz na to dowody?

      Usuń
  8. U mnie zwierzęta żyły, a złodzieje uśmiercili już 5 owiec i to nie koniec, dlatego nie dopuszczają mnie do oględzin mojego stada. Tam musi być więcej zgonów, dlatego się z tym tak ukrywają. Wyniszczają mi stado :(((
    Tam pewnie leży stos zagłodzonych trupów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lu, ja mam pastwiska i wodę do woli dla moich owiec, a oni trzymają je w szopie gdzie im z głodu padają.
    Za ten cyrk mnie obciążą, dlatego przedłużyli "kwarantannę" z dwóch tygodni do dwóch miesięcy. Generują mi sztuczny dług, by przejąć gospodarstwo. To jest ukartowana gra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedłużono kwarantannę bo powychodziły niezłe kwiatki.
    Dobrze o tym wiesz.
    Za wszystko odpowiesz, skończyła się twoja bezkarność!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co wam powychodziło, bo to złodzieje manipulują owcami i kozami od 2 miesięcy. Pokaleczyliście je?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto opisuje moje owce? Ten oszust co w zeszłym roku fałszywe opinie pisał na mój temat?

    OdpowiedzUsuń
  13. Te wszystkie mataczenia i fałszowanie dowodów będą zgłoszone gdzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ponownie pytam o dowody. Masz, to ok.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz jakiś dokument na to ,że twoje owce ktoś przetrzymuję i że w ogóle miałaś jakieś owce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ty cynicznym durniem jesteś.
      Tak, oczywiście, mam dokument na to, że wójt przetrzymuje moje owce na cudzej farmie. Kradzione z mojego gospodarstwa.

      Usuń
  16. Mam też dokumenty i zdjęcia oraz kupę świadków na to, że miałam na farmie owce.
    Chcesz podważać kilkuletnią hodowlę?
    Nie uda ci się. Wysyłanie mnie do psychiatryka też złodziejom w tym nie pomoże, w zatarciu prawdy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hodowla jej wówczas, gdy prowadzi się dokumentacje, odprowadza podatki a inspekcje wet nie maja nic do zarzucenia. Ty MIAŁAŚ pseudo hodowlę.

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie o numer identyfikacyjny stada poproszę innych dowodów nie potrzeba .

    OdpowiedzUsuń
  19. Hodowla jest wówczas, gdy hoduje się zwierzęta.
    Rejestry, podatki, inspekcje nie mają nic wspólnego z hodowlą i hodowaniem. To elementy poboczne, niepotrzebnie narzucane. Takie przeszkadzajki, które utrudniają i hamują hodowlę oraz wręcz ją niszczą. Moją hodowlę zniszczył PIW Olecko, fundacja i wójt.

    OdpowiedzUsuń
  20. W kraju będzie coraz więcej takich akcji niszczenia hodowli polskich rolników, gdyż polskie produkty stanowią konkurencję do zachodnich, więc agenci zachodnich korporacji spożywczych będą stymulowali coraz więcej hejtu w Polsce przeciwko polskim rolnikom. Moim sąsiadom też wywiozą krowy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwarantanna przedłużyła się, bo się odwołałaś.
    Zaskoczeniem było to, że musisz ponieść koszta utrzymania. Hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzęta zostały ukradzione, a nie wywiezione w trakcie słusznej interwencji. Nie były ani zagłodzone, ani odwodnione czy chore. Zostały wywiezione bezpodstawnie, przemocą, w akcie nienawiści i zemsty.

      Zdjęcia wychudzonych owiec które zamieściła w internecie Kozłowska, nie pochodzą z mojego gospodarstwa, nie były zrobione w dniu wywiezienia, a ponadto są zmanipulowane graficznie.

      Usuń
  22. Chodzi im teraz o nabicie rachunkow za leczenie, utrzymanie i utylizacje stada wiec beda je trzymac tak dlugo jak sie da, sprawa w sadzie moze potrwac nawet kilka lat jesli beda ja przedluzac.
    Trzeba by w miedzyczasie pozwac wojta o utracone dochody i pozytki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Właśnie po to ukradli mi stado, by manipulować jego stanem zdrowia i odżywienia i fałszować protokoły.
      Celem jest potworne zadłużenie mojego gospodarstwa, by je zlicytować, za sztucznie wytworzony dług. To ukartowana gra, a ja mam do czynienia z zorganizowaną grupą przestępczą, dlatego odpowiednie organy muszą się zająć tą szajką.

      Usuń
    2. Indi powinna zrzec się tych zwierząt na rzecz fundacji od razu. była by wolna od tych płatności. I to trzeba robić natychmiast po przejęciu zwierząt. Ew aktem darowizny im przekazać. Byliby mieli ciut pod górkę. 🤣

      Usuń
  23. Ktoś mi może podpowiedzieć, jak taki pozew przeciwko wójtowi napisać?

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnych kosztów utrzymania i manipulacji moimi owcami i przy moich owcach nie będę płacić. Po pierwsze nie mam pieniędzy, po drugie mam paszę na polu moim za darmo i karmienie moich owiec na cudzym gospodarstwie jest bezzasadne, a po trzecie nikt ze mną nie zawarł umowy o utrzymanie moich owiec na cudzym gospodarstwie, a owce zostały wywiezione wbrew mojej woli.
    Niech koszty kradzieży ponosi ten co ukradł.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nikt nie będzie pytał czy masz ochote płacic.Twoje zdanie nikogo nie interesuje.Jesteś beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba cię popierdoliło, jeśli wierzysz, że osoba okradziona przez bandytkę z fundacji pseudo pro zwierzęcej będzie komukolwiek płacić za to, że została okradziona.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem czy wiecie lewacy, wiem że jest to wam bardzo nie w smak, dlatego tak drzecie ryję na PiS, ale odkąd nastały rządy PiS mamy rządy państwa prawa i żadna niegodziwość nie jest tolerowana,przykładem uwolnienie niewinnego skazańca Komendy, po 18 latach niesłusznego pudła. Idzie ku lepszemu. Jeszcze aby udało się tę zakałę z Sądu Najwyższego wyjebać, a będzie coraz zdrowiej i lepiej w sądach rejonowych.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!