sobota, 23 czerwca 2018

Przemoc psychiczna to stalking



Dziki Ogier
« #1054 : Kwiecień 28, 2018, 17:25:25 »
Odpowiedz cytując
Tu mi podpowiada narzeczona, że dla lesby każda samotna kobieta to konkurencja a jak podrywają mężatki to będą im mężów obrzydzać.
Trochę dziwne  kukunamuniu to dla mnie bo jak lecą na mnie mężatki to nie muszę im mężów obrzydzać a inni faceci to dla mnie żadna konkurencja.

Tylko ja jej nie chcę pomagać, to Wy chcecie "pomagać" jej inwentarzowi w pozbyciu się właścicielki.
A to jest kradzież.

Przemoc rodzi przemoc.
Ja nie znam przypadku żeby ktoś musiał używać przemocy wobec dobrej i posłusznej kobiety.

Natomiast Wy używacie na tym syfnym blogu przemocy psychicznej wobec zupełnie obcej i nieznajomej kobieciny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!