sobota, 23 czerwca 2018

Za późno na uczciwego veta do zrabowanych stad

No niestety za późno. Stalkerzy, w tym ta szmata desire, wywieźli zdrowe zwierzęta i teraz robią z nich chore.
Załatwili mi już 5 owiec.

Szkoda, że nikt tam na tej revolcie kto ma sumienie i wiedział, jaką gehennę szykuje mi ta kurwa z fundacji z tymi lokalnymi złodziejami - nie ostrzegł mnie w porę.


Jeżeli wet przyjedzie niezapowiedziany i nieproszony a do tego w asyście mundurowych to pewnie nie zostanie wpuszczony.
Ja nieproszonych gości też nie wpuszczam, zwłaszcza kiedy mi akurat dupę zawracają.

Od tego są telefony żeby się dogadać jak człowiek z człowiekiem, umówić i zaproponować bezpłatne badanie.

Po to żeby stwierdzić
1) czy zwierzaki są chore czy to tylko wymysły gangu stalkerów
2) czy potrzebują leczenia i jakiego
3) żeby wycenić ewentualne koszty takiego leczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!