sobota, 5 maja 2018

Wójt jest stalkerem

Elżbieta Kozłowska i wójt Locman są stalkerami, którzy współpracują z RRdeSyf.

Stąd zdjęcia zrobione na prywatnej posesji, podczas grabieży zwierząt, Fundacja Molosy Adopcje zamieściła na tej nienawistnej publicznej stronie.

Zarówno wójt jak i ta szmata z Fundacji Molosy Adopcje, nienawidzą mnie i z nienawiści oraz wrodzonej pazerności okradli mnie.

Ten budynek nie jest używany.
Jest do rozbiórki, a materiał z rozbiórki
do odzysku i budowy wiaty.
Wójt pójdzie siedzieć, za to do jakiego stanu doprowadził mnie i moje gospodarstwo.
Prokuratura krajowa już się nim zainteresowała 👊

2 komentarze:

  1. Nieprawda fundacja nie zamieściła tych zdjęć na syfie tylko na re-volcie pojawił sie post z zdjęciami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revolta też mnie szkaluje i prześladuje.
      Od dawna szczuły ludzi przeciwko mnie.
      Podobnie jak stalkerzy na RRdeSyf.
      Jeśli ktoś z premedytacją parszywie oczernia osobę wywołując celowo hejt i prześladowanie tej osoby, to popełnia przestępstwo.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!