poniedziałek, 28 maja 2018

Wniosek dowodowy dotyczący braku etyki zawodowej Fundacji Molosy Adopcje i stosowania przez prezes tej fundacji podwójnych standardów w ocenie stanu gospodarstw i hodowli


Samorządowe Kolegium Odwoławcze
w Olsztynie
Marek Wachowski
Samorządowe Kolegium Odwoławcze
ul. Kajki 10/12
10-547 Olsztyn
sekretariat@sko.cso.pl
kontakt telefoniczny (za pośrednictwem biura):
tel. (89) 523 53 96, tel./fax (89) 527 49 37

Wniosek dowodowy dotyczący braku etyki zawodowej Fundacji Molosy Adopcje i stosowania przez prezes tej fundacji podwójnych standardów w ocenie stanu gospodarstw i hodowli

Proszę obejrzeć film, jak Elżbieta Kozłowska broni zasyfiałego gospodarstwa i drastycznie zapuszczonych w nim zwierząt przed odbiorem gospodarzom pod Radomiem i porównać z tym, jak pastwiła się nade mną i moimi zwierzętami, byle tylko wyrwać cudne konie i pięknie uwełnione owce oraz mleczne kozy z pięknego Rancho.
Dla niej moje szczęśliwe, wybiegane, najedzone, wolne czyste konie to chabety.
Swobodnie przemieszczające się najedzone i napite owce i kozy, to mięso nie nadające się dla lisów. Obłuda, zakłamanie i fałsz tego indywiduum mnie powala. Nie rozumiem, jak takie kreatury mogą funkcjonować bezkarnie w przestrzeni publicznej, okradać rolników takich jak ja.

Okradła mnie ta baba, ze złych pobudek. Jej śpiewka zmienia się zależnie od celu i korzyści.
Wygląda na to, że pseudo pro zwierzęce fundacje walcząc o wpływy z podatków i innych datków nawzajem się wygryzają i w związku z tym zakłamana Kozłowska nie widzi zaniedbanych zwierząt przetrzymywanych w ciasnych, brudnych komórkach, bez światła słonecznego, bez ruchu na świeżym powietrzu, u tych rolników pod Radomiem, obrabowanych przez inną fundację, a jednocześnie kradnie zadbane zwierzęta z mojego gospodarstwa, gdzie w stajni czysta, sucha ściółka, zwierzęta czyste i zadbane, najedzone, wybiegane na świeżym powietrzu.
Moje gospodarstwo piękne i zadbane, takoż moja zwierzyna. Łakomy kąsek dla hien pokroju Kozłowskiej i wójta Locmana. Proszę nie pozwolić tym kanaliom, aby mnie okradły i zniszczyły moje gospodarstwo, moje życie i mnie. To straszne kreatury są. Barbarzyńcy.

Oto film ukazujący obłudę Kozłowskiej, reprezentantki pazernej, nieuczciwej fundacji Molosy Adopcje:


Tutaj widać jak prezes Fundacji Molosy Adopcje Elżbieta Kozłowska usprawiedliwia skrajnie zapuszczone zwierzęta w syfiastym gospodarstwie pod Radomiem. 

Jednocześnie okradła mnie 3 maja 2018 roku, zabierając moje zadbane, czyste zwierzęta, przewożąc w niehumanitarnych warunkach i głodząc je w jakiejś szopie od kilku tygodni, nie dopuszczając mnie do badań weterynaryjnych, nie zostawiwszy protokołu odbioru z gospodarstwa, blokując mi dostęp do wiedzy o moich zwierzętach, przetrzymując nielegalnie moje zwierzęta z dala od mojej farmy.

Z poważaniem,
Naturalistyczna hodowczyni koni, owiec, kóz
Izabella Redlarska
Rancho Romantica de Rebelle
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
tel. 511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!