czwartek, 17 maja 2018

GOPS Kowale Oleckie kontrolowany przez wójta napuszcza kontrole


GOPS Kowale Oleckie kontrolowany przez wójta napuszcza kontrole. W 2017 roku napuścił na mnie PIW Olecko, psychiatrę, policję.

Jak widać czynna stajnia u mnie jest. Są nawet dwie duże stajnie.
Foto z 18 maja 2017 roku.

U sołtyski Naruszewiczowej nie ma stajni ani wiaty, krowy piją wodę z brudnego stawu, ale konfliktowa, szkodliwa socjalna Ewelina Giedrojć napuściła tylko na mnie PIW Olecko i doprowadziła do straty finansowej za rzekome uniemożliwienie kontroli, a także do utraty stada zdrowych, najedzonych i napitych owiec i kóz.

To na jej wniosek i wójta Locmana, PIW Olecko nęka mnie kontrolami, podczas których zastrasza mnie zaborem zwierząt.
To współdziałająca przeciwko mnie urzędnicza klika. W wyniku ich przestępczych działań, w nocy z 2 na 3 maja 2018 roku, Fundacja Molosy Adopcje ukradła mi owce, kozy i psy oraz zrobiła obławę na moje konie, które dzięki Bogu koniokradom uciekły.

GOPS Kowale Oleckie działa na szkodę osób, którym powinien pomagać, a nie szkodzić. Złośliwie założył mi w 2017 roku sprawę o ubezwłasnowolnienie, bredząc, iż sobie sama zagrażam.

Jedynym realnym zagrożeniem dla mnie są działania skorumpowanych urzędników gminnych i powiatowych, którzy działają w zmowie przeciwko mnie, tworząc zorganizowaną grupę przestępczą, wykorzystującą środki legalne, półlegalne i nielegalne celem zniszczenia mnie i mojej hodowli.

Indianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!