wtorek, 29 maja 2018

Mój sposób hodowli i chowu


Biuro Posła na Sejm RP Zbigniewa Ziobro
Warszawska 29/3
25-518 Kielce
tel. 799 261 099

Wniosek o delegalizację Fundacji Molosy Adopcje oraz wprowadzenie poprawek do Ustawy o Ochronie Zwierząt oraz o pomoc w odzyskaniu ukradzionych zwierząt


Wnoszę o delegalizację Fundacji Molosy Adopcje, o zmianę ustawy o ochronie zwierząt, oraz o pomoc w odzyskaniu moich owiec i kóz, ukradzionych mi przez Fundację Molosy Adopcje, przy grubym mataczeniu lokalnych kacyków.

Z poważaniem,
Izabella Redlarska

W załączeniu informacje i dokumenty dotyczące przestępczej działalności fundacji Molosy Adopcje.
 

Mój sposób hodowli i chowu

 
Ja sama hoduję stada zwierząt, ale robię to w taki sposób, by zapewnić ich dobrostan. Nauczyłam je pić ze strumyka, wykopałam im ogromny wodopój całoroczny, bele siana i sianokiszonki tak stawiam i udostępniam, by wszystkie jednocześnie mogły się najeść. U mnie w stajniach czysto, bo zwierzęta głównie załatwiają się w zagrodzie, na wybiegu, a nie w stajni. 
W stajni śpią i chłodzą się w upalne dnie lub chowają przed śniegiem i deszczem w zimne pory roku i dnie.
Latem konie w deszczu czują się jak ryba w wodzie i chętnie pasą się właśnie w czasie deszczu. Deszcz je obmywa. Są czyste, wytarzane, wypłukane przez deszcze. Jest to chów naturalny, zgodny z naturą.

Naturalistyczna hodowczyni koni, owiec, kóz:
Izabella Redlarska
Rancho Romantica de Rebelle
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
tel. 511945226



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!