piątek, 18 maja 2018

Dar de Rebelle młp




Gniady ogierek małopolski od Indiana de Rebelle młp
po Fenix de Rebelle oo, urodzony 17.03.2018 roku.
Prawidłowo zbudowany, prosty na nogach, zdrowy.
Bardzo odważny i ciekawski. Nie boi się niczego.
Świetny materiał na konia rajdowego.
Będzie do kupienia po odchowaniu.

To temu ogierkowi uratowałam życie, gdy po porodzie w marcu był zbyt słaby by samodzielnie sięgnąć do cyca. Także potem, gdy dostał biegunkę, robiłam mu zastrzyki. Zapamiętał sobie to ratowanie i zastrzyki i traktuje mnie jak swoją mamę. 
Zawsze gdy mnie widzi, podchodzi do mnie wita się i zaczepia :)

Konik przyzwyczajony do kantara.
Odrobaczony 10 maja 2018.

Na pozostałych zdjęciach jego ojciec i matka.

Indianka vel Isabelle de Rebelle
Najlepsza z hodowczyń 

3 komentarze:

  1. 5000 zł za konia z moim autorskim pięknie oprawionym rodowodem,
    plus koszt wyrobienia paszportu z PZHK, bo to zarobek urzędników którzy ani dnia pracy przy koniu nie przepracowali, ani złotowki kosztów hodowli nie ponieśli, a za nic koszą kasę od konia. Należy to zawsze podkreślać. Nie lubię pasożytów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj cena mocno wygorowana. Nikt Ci nie da takiej kwoty. Ogierkow nikt nie kupuje. Przy odrobinie szczęścia może dwa tyś. dostaniesz.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!