niedziela, 20 maja 2018

Opinia o bardzo dobrej kondycji moich zwierząt pod moją opieką

Byli dziś u mnie na farmie Niemiec i Włoszka. Frank i Patrycja.
Patrycja doskonale rozumie, jak działa mafia i czemu żaden z lokalnych weterynarzy nie chciał zrobić obdukcji moim ocalałym z pogromu zwierzętom. Tchórze nie chcą zadrzeć z Salamonem, z lokalnym układem mafijnym!

Cudzoziemcy widzieli konie, owce i kozę oraz psa z bliska.
Potwierdzili, że moje zwierzęta są w bardzo dobrej kondycji.
Potwierdzili pisemnie. Podpisali się pod swoim oświadczeniem, po tym, jak osobiście przyjrzeli się wszystkim moim zwierzętom. 

Jest to cenny dla sądu dowód braku podstaw do wywozu zwierząt przez złodziejską fundację. Dwoje obcych cudzoziemców wyraziło swoje obiektywne opinie. Super! :)

Indianka

1 komentarz:

  1. Gdybyś wpuściła mnie na swoje rancho,to też bym zaświadczył o dobrej kondycji Twoich zwierząt :-) zresztą pewnie nie tylko ja :-)

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!