wtorek, 22 maja 2018

Konie pod nadzorem

Moje zadbane, czyste, najedzone i kochane przeze mnie konie, zrelaksowane i zdrowe, odrobaczone - znajdują się w mojej zagrodzie, pod moim nadzorem. Nie ma absolutnie żadnych podstaw prawnych do wywozu zwierząt. 

Jeśli Fundacja Molosy Adopcje znów ukradnie moje zwierzęta, znów złamie prawo. Kradzież to przestępstwo kryminalne.
Każda instytucja, która weźmie udział w kradzieży mojego dobytku, złamie prawo. Zgłoszę to do Prokuratury Krajowej i polecą złodzieje ze stołków. 

Indianka

Do wiadomości:
wójt Gminy Kowale Oleckie - Krzysztof Locman
Darusz Salamon, PIW Olecko
Komendant KPP Olecko
Elżbieta Kozłowska Molosy Adopcje

1 komentarz:

  1. Oto jak działają niektóre fundacje broniące praw zwierząt kosztem praw człowieka.
    http://natemat.pl/3169,peta-seks-przemoc-i-hipokryzja
    https://www.urbandictionary.com/define.php?term=PETA
    W podobny sposób działają terroryści "wyzwalający" szczęśliwe żony od mężów i bezbronne dzieci od kochających rodziców.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!