wtorek, 29 maja 2018

Drut kolczasty Wąsewicza na naszej wspólnej miedzy

Gdy Wąsewicz wypasał swoje krowy na polu obok mojego, nie stosował drutu kolczastego, bo jako doświadczony rolnik wiedział, że drut porozrywa im wymiona, pokaleczy nogi i ciała.

Wtedy stosował pastuch elektryczny i cienki drut, który zwierzęta jego czasem przerywały i wchodziły na moje pole by się paść. Prychał, że to "tylko trawa".
Nigdy nie został ukarany przez policję za wypas krów na moim polu. Nie było takiej możliwości, bo jego brat to policjant.

Ten drut kolczasty widoczny na foto, zamontował zamiast siatki leśnej i pastucha w 2015 roku.

Dokładnie wiedział, że moje zwierzęta będą próbowały przez dwie rzadkie linie przejść i poranią się.

Zgłosiłam ten niebezpieczny drut zagrażający moim zwierzętom na policji.

Organy nie dopatrzyły się w tym złośliwego dokuczania i znęcania nad zwierzętami, ani żadnego innego wykroczenia przeciwko zdrowiu i życiu moich zwierząt.  

Foto z 24.05.2015

Dodam, że w tym miejscu do 2014-2015 roku było moje ogrodzenie stałe składające się z drewnianych słupów i drutu do pastucha. 

Wąsewicz kazał mi moje ogrodzenie zdemontować w 2014 roku. Obiecał postawić siatkę jeszcze w tym samym, 2014 roku.
Jednak zwlekał z nią aż do końca lata 2015 roku, jednocześnie składając na mnie liczne donosy na komendę Olecko, gdzie mnie fałszywie oskarżał o wypas zwierząt na jego polu, gdy moje zwierzęta samoistnie przechodziły przez te jego kolczaste druty. 

Ja w tamtym czasie nie miałam już prądu by uruchomić mój pastuch, a zdemontowane słupki ze starego ogrodzenia nie nadawały się do ponownego użytku.

Sędziowie oleccy uznali, że wypasam zwierzęta na polu Wąsewicza i skazywali mnie na kary grzywny, a komornik doliczał swój zarobek i zajmował mi dotacje rolne.

Nie było za co kupić siatki i słupków.

Indianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!