piątek, 18 maja 2018

Wójt zrobił wielkie świństwo

Wójt napuszczając na mnie nadzór budowlany zrobił mi wielkie świństwo. W ten sposób chciał mnie wyrzucić z mojego własnego domu, uwięzić mnie w psychiatryku i ukraść moje zwierzęta.

Inspektor nadzoru budowlanego zaś miał powiedziane, że ta kontrola to dla mojego dobra, że stwierdzenie, iż budynki zagrażają zdrowiu i życiu jest potrzebne do przyznania lokalu zastępczego.

Żadnego mi oczywiście nie przyznano. Zamiast tego zarzucono mi, iż "zagrażam sobie" przebywając w moich budynkach i na tej podstawie założono sprawę sądową o dożywotnie umieszczenie mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym. Koszmar!

Na podstawie fałszywego zarzutu o rzekomym przetrzymywaniu zwierząt w budynkach zagrażających zdrowiu i życiu zwierząt, pomówiono mnie o znęcanie się nad zwierzętami ze szczególnym okrucieństwem i zrabowano zwierzęta oraz złożono zawiadomienie na mnie o rzekomo popełnionym przestępstwie. Co za perfidia!

Ten wójt musi odejść!
Zbyt wiele podłości i krzywdy mi wyrządził!

Ciekawostka:

Prokurator rejonowy w Olecku, pan Andrzej Tylenda, powiedział, że kwestia czy urzędnik powinien reagować na anonimowe donosy czy nie, jest uznaniowa, czyli urzędnicy różnych instytucji nie muszą reagować na anonimowe donosy składane na mnie. 

Tak się dziwnie składa, że na wszystkie anonimowe donosy dotyczące mnie, zawsze jest urzędnicza reakcja w postaci nieprzyjemnego najścia, przeważnie w eskorcie policji. 

Przypadek to czy zorganizowana urzędnicza grupa przestępcza zajmująca się znęcaniem psychicznym nad samotną kobietą i dręczeniem ekonomicznym niewydolnego finansowo gospodarstwa?

 Jak sądzicie moi drodzy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!