wtorek, 1 maja 2018

Skarga - Nowe zaj臋cia komornicze 馃槦


Adres Biura RPO w Warszawie
Aleja Solidarno艣ci 77, 00 - 090 Warszawa
Telefon centrali (+ 48 22) 55 17 700
fax (+ 48 22) 827 64 53
e-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl


Skarga - Nowe zaj臋cia komornicze 馃槦

Lokalna klika urz臋dnicza podleg艂a w贸jtowi Krzysztofowi Locmanowi uzna艂a mnie za psychicznie chor膮 i za艂o偶y艂a mi spraw臋 o ubezw艂asnowolnienie poprzez przemocowe zamkni臋cie wbrew mojej woli i wbrew woli mojej rodziny w zak艂adzie psychiatrycznym w W臋gorzewie.

Osoby psychicznie chore nie podlegaj膮 s膮dzeniu i skazywaniu.
Ja jednak jestem nadal i uporczywie s膮dzona i skazywana na kary grzywny.

Zrobili ze mnie wariatk臋 i jednoczesnie wbrew prawu, s膮dz膮 i okradaj膮 mnie. 馃槦

W tym roku 2018, kolejne dwa nakazy komornicze zaj臋艂y mi konto, prawdopodobnie na poczet zap艂aty kar grzywny wyznaczonych przez s臋dziego Mazura.

Co prawda, sk艂ada艂am wnioski o zamian臋 kar grzywny na prace spo艂eczne, ale jak wida膰, nie zosta艂y uwzgl臋dnione.

Sadystom i terrorystom s膮dowym pochodzenia komunistycznego najwi臋ksz膮 satysfakcj臋 sprawia kopanie le偶膮cego i bezbronnego 馃槦

Sadystyczn膮 satysfakcj臋 te偶 maj膮 internetowe 艂ajdaczki z revolty i RRdeSyf udaj膮ce zatroskane o los koni, kt贸re doprowadzi艂y swoimi donosami do takiej sytuacji, 偶e jestem poniewierana i okradana przez oleck膮 klik臋.

Izabella Redlarska
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie
511945226

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!