piątek, 4 maja 2018

Skarga na działalność policji w dniu 2 i 3 maja 2018 roku

Komendant Policji
insp. Andrzej Żyliński 
tel. (0-87) 520-72-11
Komenda Powiatowa Policji w Olecku, ul. Zamkowa 1 , 
19-400 Olecko, 
faks (87) 520 72 05 
 komendant@olecko.ol.policja.gov.pl
997 oraz nr tel. ( 87 ) 520-72-00


Skarga na działalność policji w dniu 2 i 3 maja 2018 roku

W dniu tym policja olecka wzięła udział w kradzieży mojego mienia, poprzez zabezpieczanie i ułatwianie grabieży moich zwierząt oraz uniemożliwienie mi zapobiegania grabieży.

Obecni na moim gospodarstwie tego dnia 4 funkcjonariusze stanowili asystę przydzieloną złodziejom z fundacji nieznanego pochodzenia.

Obecni tego dnia funkcjonariusze to:
dzielnicowy Paweł Warsiewicz
policjant Krystian Ulanowski
policjantka Rymarczyk
policjant brzuchaty Adamski

Podczas interwencji miały liczne naruszenia prawa, na które asystujący policjanci pozostawali głusi i ślepi.
Między innymi, dopuścili do sytuacji bezpośredniego zagrożenia zdrowia i życia ludzi i zwierząt.

Złodziejska fundacja nieznanego pochodzenia, wbrew mojej woli weszła do budynku grożącego zawaleniem, wywaliła mi dwie ciężkie bramy do stajni oraz zniszczyła kawał siatki leśnej stanowiącą bramę do zagrody.

Do grożącego zawaleniem budynku, złodziejska fundacja zagnała moje zwierzęta, stwarzając zagrożenie dla ich zdrowia i życia.

Następnie ta sama fundacja załadowała w ogromnym ścisku w niehumanitarnych warunkach, 44 moje zwierzęta.

Dwie maleńkie przyczepki konne w których na siłę upchnięto nadmierną ilość owiec i kóz wywiozły zwierzęta w nieznanym kierunku, ponad 40 km od miejsca mojego zamieszkania.

Proszę o ustalenie, ile zwierząt podczas tego transportu padło, a ile zostało rannych.
Dokąd zostały wywiezione moje zwierzęta?
Czy osoby transportujące legitymowały się odpowiednimi dokumentami transportowymi?

Zachodzi podejrzenie naruszenia przepisów dotyczących warunków transportowania zwierząt.
Nie wolno transportować zwierząt w takim ścisku. To przestępstwo.
Nie wolno także transportować zwierząt bez dokumentów przewozowych.
Stanowi to naruszenie prawa.
Proszę zainterweniować w tej sprawie.

Także fundacja kradnąca moje zwierzęta zdemolowała mi stajnię i pozostawiła po sobie bałagan.

Zdemontowane drzwi są zbyt ciężkie, bym je sama ponownie wstawiła.
Domagam się naprawienia szkody, za którą są odpowiedzialni pana policjancji, pani Rymarczyk i pan policjant brzuchaty jej towarzyszący, albowiem nie dopilnowali aby fundacja po sobie posprzątała.




Pragnę nadmienić, iż na bieżąco prosiłam obecnych na moim podwórku mundurowych o dopilnowanie by fundacja po sobie posprzątała i wstawiła drzwi. Niestety, mundurowi nie zareagowali.

Także tego dnia, tj. 2 maja 2018 roku zgłaszałam kilkakrotnie kradzież mojego mienia, ale dyżurny nie wysłał patrolu na interwencję, zaś obecni na gospodarstwie mundurowi odmówili pomocy, zasłaniając się tym, że oni są tylko eskortą przydzieloną fundacji. 

Proszę o podanie danych fundacji, której przydzielono eskortę.
Na jakiej zasadzie przydzielono zbirom eskortę?

Z poważaniem,
Izabella Redlarska
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie
511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!