środa, 2 maja 2018

Locman napuścił na mnie rabusiów

Wójt Krzysztof Locman napuścił na mnie rabusiów z jakiejś gównianej fundacji zajmującej się adopcjami kradzionych rolnikom zwierząt.
Stoją pod moją farmą, teraz dwa wozy, wcześniej były trzy.

Stoi radiowóz z dzielnicowym Pawłem Warsiewiczem i Krystianem Ułanowskim oraz droga bryka fundacji z warszawskimi numerami, a w niej dwie baby z fundacji i facet który ma przejąc moje konie do swojej stadniny.

Wtargnęli na moje gospodarstwo kilka godzin temu i zrobili kipisz.
Baba z fundacji, jak gestapówa, zabiera moje zwierzęta całkowicie bezpodstawnie.

Baba nie wylegitymowała się, nie ma żadnego papieru i podstaw, by zwierzęta zagarniać. Tak na gębę wszystko! Wlazła wbrew mojej woli na gospodarstwo z fałszywym oskarżeniem na pysku, że niby ja się znęcam nad zwierzętami ze szczególnym okrucieństwem 😟😟😟

Zwierzęta są zadbane, kochane, mają paszę, wybieg, stały dostęp do stajni, wodopoju, paszy, suplementów.

Ja i Niemka świadkiem, że zwierzęta zdrowe, zadbane, pilnowane i kochane. Mamy zdjęcia i wideo i nasze zeznania.

Inspektor PIW Olecko Kornel Laskowski, powiedział, że moje piękne rasowe konie będą zabite, bo nie mają paszportów.

Gdzie jest PAN Ziobro???!!!



6 komentarzy:

  1. Nie znasz nawet nazwy fundacji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziobro na pewno czyta i zareaguje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żartowałam, myślała, że jesteś myśląca. Ziobro popiera takie działania Fundacji pro zwierzęcych - nie przestrzegasz przepisów prawa to masz problemy. Gdybyś była dyplomatyczna a nie wulgarna miałabyś więcej osób za sobą! Ludzie uciekaja od wulgarnych bab.

      Usuń
  3. Pokaż te zdjęcia. Gdybyś wcześniej wrzucała zdjęcia tych zadbanych zwierząt, a nie stare fotki sprzed kilku lat, to do tego by nie doszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiam się, że szykują Ci dłuższą odsiadkę, skoro zabierają zwierzęta. Lepiej szybko zrób co możesz zanim nie siedzisz w psychiatryku albo w celi, wyślij pisma urzędowe, skontaktuj się z adwokatem i rodziną. Kup sobie też telefon bez aparatu fotograficznego, bo posiadania takiego nie mogą ci zabronić w szpitalu psychiatrycznym, a inaczej nie skontaktujesz się ze światem. Przygotuj też sobie wyprawkę do celi lub szpitala, czyli szczoteczkę, pastę do zębów, krem, mydło, ręczniki, bieliznę, przycinarkę do paznokci, drugie ubranie, piżamę, tenisówki, coś do jedzenia nie psującego się, 3 książki, 2 paczki papierosów na wymianę. Może to zając jedną reklamówkę, zawsze pozwoli ci patrol zabrać ze sobą, bo to oszczędność dla systemu. Przygotuj to koniecznie, bo to co ci dadzą w szpitalu albo areszcie będzie obrzydliwe. Telefon tylko jeżeli idziesz na obserwację, ale przeważnie zanim cię zatrzymają nawet do AŚ to pozwolą ci zadzwonić do rodziny jeżeli o to poprosisz. Gdy trafisz pod celę nie szukaj tam przyjaciół, unikaj zbędnych rozmów z innymi osadzonymi.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzwoń do rodziny, przyjaciół a nie do obcych z netu.Zaraz ktoś wkroczy w tą sytuację i zrobi jeszcze większą szkodę! Szuka się pomocy u najbliższych i przyjaciół realnych

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!