poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Dochodzenie do siebie

Dzisiaj wstałam i wypakowałam się z waliz oraz upiekłam sobie pizze i zapiekankę w piecu na mojej stalowej patelni (najpierw musiałam ją wyszorować) i zagotowałam wodę na herbatę w piecu. Zalałam termos herbatą. Stoi na półce w sypialni w zasięgu ręki. Obok ocalałe środki przeciwbólowe. Teraz mogę chorować. Gaz zamówiony przyjedzie jutro. Dzisiejszy obiad trzeba będzie kombinować w piecu co jest niewygodne zwłaszcza dla osoby chorej. Trzeba siedzieć przed piecem i pilnować by się gary nie przewróciły w ognisku. Dzisiaj cieplej w domu, bo okna pozamykane i w piecu się tli ogień.

10 komentarzy:

  1. Brunhilda ci jakoś pomaga w twej chorobie? Ale że przywłaszczyła twoje rzeczy ? Chamstwo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To egoistka. Ona nigdy w chorobie nie pomaga. Ten typ tak ma. Zawsze patrzy siebie, by jej dobrze było.

      Usuń
  2. A jak sadzonki , poczta już dostarczyła ?

    OdpowiedzUsuń
  3. To już ci teraz nie brakuje tlenu przy pozamykanych oknach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo tutaj duże pomieszczenia są, poza tym drzwi uszkodzone, nieszczelne i wieje przez nie.

      Usuń
  4. Co zrobisz z Brunhildą ? Ile razy będzie ciebie poniżać? Rok temu miałaś wobec niej wielkie pretensje również. Współczuję tobie że tak dajesz się robić w bambuko .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam wyjścia, musiałam kogoś zostawić ze zwierzętami. Ona to nadużyła. Rozliczymy się, a potem zobaczymy co dalej. Teraz gdy ja jestem ona nie jest potrzebna zwierzętom. Może się wyprowadzi do kogoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś pisałaś że mieszka lub pracuje u warszawiaka. Nie może tam ? Czemu tak się ciebie trzyma. Straszna z niej egoistka i cwaniara . Wyk9rzystuje twoją dobroć .

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to za piec, w którym garnki stawia się w ognisku? Otwarty kominek, tak?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!