wtorek, 5 maja 2020

wniosek formalny o opodatkowanie fundacji prozwierzęcych



Składam wniosek formalny o opodatkowanie fundacji prozwierzęcych

Żaden organ państwa nie kontroluje przestępczej działalności fundacji prozwierzęcych, dlatego należy wnioskować o ich opodatkowanie, wówczas zostaną policzone ich aktywa i pasywa, to co oni robią, co nakradli ludziom, co trzymają u siebie w swoich siedzibach i co mają poutykane po różnych dziuplach i w ten sposób będzie łatwiej odzyskać zrabowane zwierzęta, bo nie będą mogli wystawiać fałszywych faktur za usługi, których nie świadczą, za przetrzymywanie, hotelowanie zwierząt, których dawno nie ma, które sprzedały albo zabiły.

 Trza na łajdaków napuscić fiskusa. Fiskus ich przeswietli lepiej niż prokuratura.

 W moim przypadku Fundacja Molosy Adopcje ukradła zwierzęta wartości 150 000 i nie odprowadziła podatku od wzbogacenia się.

Fundacja Molosy Adopcje od dwóch lat przetrzymuje, hoteluje moje zwierzęta wbrew mojej woli, bez wyroku sądu, bez decyzji administracyjnej i wystawia mi rachunki do zapłaty na gigantyczne kwoty w ten sposób zarabia, poprzez zadłużanie mojego gospodarstwa.

Prezeska fundacji kupiła sobie nowego sportowego konia, kupiła sobie nowy samochód terenowy, nowy traktor, a ja żyje w nędzy.

Indianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!