środa, 20 maja 2020

Nigdzie nie jadę

Nie mam siły nigdzie jechać.
Miałam dzisiaj pojechać gdzieś, ale nie mam sił, nie dam rady.

Zostanę i zagospodaruję kolejną grządkę, bo widzę, że pogoda ładna - słoneczko świeci.

Wczoraj zanim zaczęło padać, posiałam marchew i rzodkiewki w ogrodzie, a gdy deszcz zaczął padać, ogórki w domu, w paletkach mojego pomysłu. Testuję opakowania na jajka do tego celu.
Jestem ciekawa czy ładnie wzejdą.

Generalnie to strasznie wolno mi te siewy idą, ale idą.  Codziennie staram się coś posiać.

W domu mam coraz mniej miejsca na rozsadę, więc trzeba stosować bardziej optymalne rozwiązania. W opakowania do jajek wejdzie mi po 10 roślin i mogę ustawiać je piętrowo.

Do foremek mało wchodzi ziemi, ale wchodzi tyle ile trzeba, tylko przesadziłam z ilością wody. Mam nadzieję, że to zdąży odparować zanim zgniją nasiona.
Nie chcę dziurawić tych foremek. Mają wentylację, więc powinna wilgoć odparować choć częściowo.
Jak się foremki sprawdzą, będę miała super sprzęt do uprawy rozsady.

6 komentarzy:

  1. Foremki oddychają więc nie martw się. Natomiast piętrowo ustawione może być kłopotliwe ponieważ pozbawiasz je dostępu światła, a to jest kluczowe przy wysiewie. Życzę owocnych plonów.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co z tymi szklarniami, izuniu? Sprawdzają się? Sama się zbieram do kupna. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co trzymasz rozsade w domu, wysadz ja szybko do odrodka.

    OdpowiedzUsuń
  4. A dlaczego w domu? Jest po 15 maja, wszystko już można siac w gruncie. Potem przesadzane rośliny długo się przyjmują i hamuje się faza wzrostu. Jak chcesz żeby szybciej kiełkowały przykryj agrowłokniną.
    Sianie w domu teraz to strara czasu i zbyteczna praca.
    Skup się plewieniu grządek, spulchnianiu ziemi i przygotowywaniem ziemi na kolejne sezony. Dużo wsadziłaś ziemniaków? W sklepach drogie i będą jeszcze droższe. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagospodarowałaś już tunele foliowe? Widzę, że w tym sezonie jest spore zainteresowanie własnymi uprawami pod tunelami i nic dziwnego skoro ceny warzyw i owoców tak szybują.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!