poniedziałek, 25 maja 2020

Lud PiSowski jest ogłupiony telewizyjną propagandą



Lud pisowski jest tak głęboko i trwale ogłupiony telewizyjną propagandą, że nawet nie próbuje myśleć samodzielnie i zadawać pytania.

Moja mama jest wyznawcą PiS-u i ogląda regularnie TVP Info. Owszem lepiej, żeby była wyznawcą PiS-u niż Platformy, ale dochodzi do takich absurdów, że gdy ja dzwonię i w zwykłej rozmowie wspominam, że nie będę mogła dojechać do miasteczka, bo zlikwidowano ostatnie połączenie autobusowe, a ona mi nie wierzy, bo w telewizji powiedzieli, że PiS wznawia linie autobusowe 😂😂😂

 Jest tak święcie o tym przekonana, że nie wierzy mi w fakty - ja mówię o faktach, że nie mogę dojechać do miasta, bo została zlikwidowana kolejna linia autobusowa, kolejne połączenie, a mama mi zaprzecza i krzyczy na mnie, że ja wymyślam jakieś herezje😂

To jest zadziwiające, jak ludzie potrafią dać się głęboko zmanipulować, nie dopuszczać do siebie, że istnieje inna rzeczywistość, niż jest im przedstawiana w TVP.info.

Żeby nie było, że tylko TVP Info kłamie: oczywiście, że wszystkie mainstreamowe telewizje kłamią na maksa. Dlaczego? Dlatego, że są w rękach lobbystów, którzy chcą różne rzeczy na Polsce ugrać.

TVP. info to praktycznie telewizja rządowa PiSu. TVP.info udaje telewizję publiczną, ale nią nie jest, bo nie organizuje debat prezydenckich, nie pokazuje innych kandydatów, nie zaprasza do wywiadów kandydatów Konfederacji, podaje nieprawdziwe informacje o Konfederacji, a przecież to bardzo rozsądni, młodzi wykształceni ludzie, wolnościowcy i patrioci z bardzo dobrym programem naprawczym Polski.

Telewidzowie stacji mainstreamowych nie mają szansy aby porównać sobie różnych kandydatów - ich programów wyborczych.

Ludzie głosują na jakichś podstawionych kandydatów wystawionych przez lobbystów próbujących obrabować Polskę i nie mają tego świadomości, nie mają rozeznania.

Telewizja publiczna powinna równomiernie pokazywać różne opcje polityczne oraz ich kandydatów, dać im szansę wypowiedzieć się obszernie na różne tematy, a tego nie ma, ciągle 24 godziny na dobę Duda Duda Duda Duda Duda to, Duda tamto, Duda był tu, Duda był tam, do znudzenia.

Ani słowem nikt w tej TV nie wspomni, że Bosak i jego żona czynnie bronią życia dzieci nienarodzonych, czy że Karina Bosak walczy z chrystianofobią, z przejawami dyskryminacji chrześcijan.

Mainstream wyśmiewa, że Bosak nie skończył studiów, ale jego żona skończyła i to kilka, jest bardzo wysoko wykształconą prawniczką kształcącą się w prawie zarówno w Polsce jak i za granicą, która Bosakowi doradza.


Poza tym Bosak mimo braku ukończenia studiów wyższych jest najinteligentniejszym kandydatem na prezydenta, ma ogromną wiedzę, jest szeroko oczytany, mówi pięknie, ma bogate słownictwo, jego wypowiedzi są niesamowicie merytoryczne, on nie pitoli byle czego, tylko mówi jak jest, ma pogłębioną analizę każdego aspektu naszej polityki i życia w Polsce.

Warto posłuchać jego wypowiedzi na YouTube, bo w telewizji rządowej leci tylko propaganda, która służy do oglupiania ludzi i powodowania, że oddali swoją wolność i siedzą jak króliki w norach, zamiast żyć pełną piersią i cieszyć się wiosną i słońcem. 

1 komentarz:

  1. Polecam abyś odszukała na YouTube, wcześniej zapewnij sobie wygodny fotel, fragmentu wypowiedzi księdza podczas mszy. Sprawa dotyczy opiniowania kandydatów na urząd prezydenta RP. Ogrom czasu poświęcił właśnie Panu Bosakowi i przy okazji żonie. Wczoraj wysłuchałam całości i przyznam, że choć nie jestem wielbicielką konfederacji, to zagotowało się we mnie. Niby kościół, praktyki karygodne. Myślę, że dla kandydata na najwyższy urząd w państwie wypowiadane słowa winny być ścigane z urzędu. Niestety, linka nie mogę przesłać. Trafiłam wczoraj na fb, czyli zasięg największy, obejrzałam dwukrotnie, zbulwersowałam się tym, doszłam do wniosku, że pomodlić się można w domu i wyszlam z tego. Trzeba trochę popracować na Google i znajdziesz. Myślę, że szlag Cię trafi, podobnie jak mnie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!