poniedziałek, 18 maja 2020

Moje stanowisko do Konfederatów. Gospodarka, a zdrowie Polaków


4 komentarze:

  1. Izabello, zweryfikuj wpis dotyczący dotacji dla TVP. Było to już jakiś czasu i nie chce mi się szukać, Tobie będzie łatwiej. Otóż znalazł się tam poważny błąd, bo nie były to 2 miliony, a 2 miliardy złotych. Zasadnicza różnica, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 miliardy złotych rząd dał telewizji rządowej aby promowała Dudę i PiS bezkrytycznie i zamilczała istnienie Konfederacji i Bosaka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje stanowisko do Konfederatów nie zmieniło się, ale doskonale rozumiem wkurw Bustowskiego i uważam, że ma dużo racji.
    Ja się od Konfederacji nie odcinam, lecz edukuję. Oni po prostu nie są w stanie wszystkiego wiedzieć, przeczytać, obejrzeć, przyswoić.
    Ja zaś na bieżąco gdy cos robię w domu, to słucham różnych telewizji alternatywnych, poza tym pokazują mi się różne ciekawe zajawki z wielu źródeł i sobie wybieram to co mnie interesuje. Stąd mam wiedzę większą niż ta jedenastka posłów Konfederacji i dlatego im podrzucam różne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Źle zrozumiałaś, gdyż celem nie było krytykowanie czegokolwiek, czy też kogoś. Myślałam jedynie, że wkradło się błąd, a to może się zdarzyć zawsze i każdemu. Gdyby to były dwa miliony, to pal licho ten rząd, marnotrawią więcej. Jednak dwa miliardy, to już jawna kpina i lekceważenie społeczeństwa. To są nasze, podatników, pieniądze, którymi kupuje się własną promocję. Dwa miliardy złotych to ogrom pieniędzy podczas gdy nasze zdrowie, opieka medyczna leżą bez dofinansowania. Są to ludzie chorzy na raka i inne choroby. Doświadczałaś tego przed rokiem, kiedy poważnie zachorowałaś i z borykalaś się z nadejściem pomocy medyka. To jeden z wielu problemów, z którymi przyszło mierzyć się nam każdego dnia. Każdego dnia znieczulica poraża podczas gdy sami mają pieniędzy jak lodu, nie muszą oszczędzać na niczym. Czy o to nam chodziło? Chyba, a raczej na pewno, nie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!