sobota, 23 maja 2020

Będę postulować zmiany



Ja mam wiele uwag do różnych ustaw funkcjonujących obecnie i będę przedstawiać swoje postulaty zmian i poprawek.

Obecnie jestem skupiona na ustawie o ochronie zwierząt, która mnie bezpośrednio dotyczy, ponieważ z powodu jej ogromnej wadliwości zostałam bestialsko napadnięta i okradziona z moich ukochanych zwierząt, które osobiście wyhodowalam moją ciężką pracą i licznymi wyrzeczeniami.

 Dla mnie fryzjer i kosmetyczka nie istnieje, bo to zbędny luksus. Ja każdą złotówkę wkładałam w moje zwierzęta, w moje gospodarstwo.

Bywało, że nie miałam co jeść, bo musiałam na zimę kupić paszę zwierzętom. I teraz po 18 latach ciężkiej pracy owoce moich starań wykorzystują łajdaki ze zorganizowanej grupy przestępczej zwanej dla zmyłki fundacją pro zwierzęcą.

Przy czym fundacjom pseudo pro zwierzęcym absolutnie nie chodzi o ratunek zwierząt, lecz o ich rabunek.

Ta ustawa legitymizuje bezczelną kradzież, która nie ma nic wspólnego z ratowaniem zwierząt.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!