poniedziałek, 18 maja 2020

Stanowcze NIE przemocy chorobotwórczej


Mam nadzieję, że Krzysztof Bosak zostanie prezydentem i uniemożliwi zamach na prawa człowieka i zdrowie Polaków, oraz na budżet Polski.

W tym całym szczepionkowym obłędzie chodzi o grubą kasę dla koncernów farmaceutycznych i kontrolę ludzkości.

Ja nie zgadzam się na przemocowe ingerowanie w mój organizm przez rząd.

Moje ciało jest moją własnością. Ustrój naszego państwa jest demokratyczny, a nie niewolniczy.

Rząd nie jest właścicielem niewolników, z którymi wolno mu robić co mu się zamani w skorumpowanych, chamskich łbach rządowych oficjeli.

Rząd i jego administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani karnej, ani finansowej za powikłania i utratę zdrowia oraz życia przez przemocowo zaszczepionych ludzi.

Skoro rząd jest bezkarny, będzie nam aplikował każdy możliwy syf, jeśli dostanie odpowiednio dużą łapówkę, lub jeśli wszczepione razem ze szczepionkami nano chipy pozwolą mu na pełne ogłupienie i kontrolę nad społeczeństwem.

Ten rząd nie dba o dobro Polaków i nie zasługuje na zaufanie. Żaden rząd w powojennej Polsce nie dbał o dobro Polaków, gdyż był tworzony przez agentury obcych wpływów: sowieckich, żydowskich, niemieckich.

Potrzebujemy pro polskich, narodowych sił politycznych, przywódców z sumieniem i moralnością, z wysoką etyką zawodową.

Stawiam na to, że tylko Krzysztof Bosak ma wymagane przymioty osobiste.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!