czwartek, 19 października 2017

Nieuczciwa opinia socjalnej

Własne, dorodne, zdrowe warzywa

Własne grzyby z ogrodzonej łąki

Moje ogórki z mojego ogrodu

Dynie, cukinie z mojego ogrodu

Pierwsze własne pomidory z foliaka

Wybielony dom i czyste podwórko

Zdrowe, najedzone, dorodne konie

Cukinie z własnego ogrodu

Ogórki z własnego ogrodu


Piękne warzywne plony z mojego ogrodu

Wspaniały wodopój wykopany moim zwierzętom.
Mogą pić jednocześnie wszystkie.
O każdej porze dnia i nocy.
O każdej porze roku. W mróz i suszę.
Mało kto tak dba o zwierzęta jak ja.
Nie mam bieżącej wody w domu,
ale mam na polu dla zwierząt urządzony wodopój.

Własny koperek, rukola, seler.

Półtora hektara siatką ogrodzone
Ogród warzywny założony
Własne warzywa
Trawa skoszona
Pięknie ganek odnowiony
Wspaniały wodopój zwierzętom urządzony
Rów melioracyjny oczyszczony, pogłębiony i poszerzony
Zapasy siana na zimę
Zwierzęta zdrowe, wypasione i szczęśliwe

Nie zauważyłaś tego, Ewelino Giedrojć???
Ślepa, czy co?
Wszyscy co tu przyjeżdżają się zachwycają, tylko ty ślepa na moją pracę i jej wyniki.
Ślepa jak kret!
I jak kret ryje pode mną by mi krzywdę zrobić i wszystko co kocham odebrać!


Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

12 komentarzy:

  1. Nie publikuj tego komentarza.
    Niepotrzebnie tracisz czas na notki. Nie wiesz kiedy bedzie decyzja sadu, wiec sie pospiesz. Redaguj skarge i wysylaj.
    Tu znajdziesz adres e-mail.
    https://bip.ms.gov.pl/pl/kontakt/skargi-i-wnioski/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam ten adres. Część kopii moich pism urzędowych wysyłam tam do Ministerstwa do wglądu od pewnego czasu.
    Jest tam już spora teczka. Ministerstwo ma wgląd w to, co tu się dzieje. Oficjalnej skargi jeszcze nie pisałam z braku czasu.
    Teraz ten czas znajdę, bo muszę się bronić przed uwięzieniem mnie w zakładzie psychiatrycznym.
    Notki mnie mobilizującą do opracowania skargi.
    Na ich podstawie opracuję skargę do Ministerstwa Sprawiedliwości, a gdyby miała zaginąć lub utknąć gdzieś, to wszystko będzie do wglądu na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Giedrojć mogła nie oglądać fotek z lata z ogórkami i cukiniami :D Trzeba było pokazać jej zapasy i przetwory na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giedrojć stała i przechodziła obok mojego ogrodu.
      Poza tym mówiłam jej, że mam warzywa.
      Nie powinnam była ją w ogóle wpuszczać na moją posesję.
      W sumie wtargnęła bez mojej zgody. Bez pytania wjechała radiowozem na moje gospodarstwo w złych zamiarach. Po co ta policja? Tylko się można domyślać, że coś knuli.

      Usuń
  4. Nie mam ochoty tłumaczyć się nikomu z niczego.
    Żadnym lokalnym urzędasom. To szkodliwe bazyliszki, które nadużywają swoich stanowisk w złej wierze, stosują przemoc.
    Przez te szkodliwe, wrogie trolle boli mnie serce i jestem załamana 😧😧😧

    OdpowiedzUsuń
  5. Łachudry przyjechały w środku pięknego, słonecznego lata, by zburzyć moje szczęście i zniszczyć mnie i moje życie. 😧😧😧
    Bezduszne, podłe, skorumpowane, cyniczne cyborgi. 😔😔😔

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcesz abym nagłośniła sprawę ? Zawiadomiła magazyn telewizyjny UWAGA?
    Czy Brunhilda da Ci dobre świadectwo ,opowie o pracy ,o zajmowaniu się zwierzętami?
    Zdjęcia ,które umieściłaś tutaj świadczą o gospodarności i pracy.
    Przy okazji będzie do okazania blog rancho Romantica de syf.Wypunktowany stalking.Bez obawy mam to przedrukowane.
    Grożba zamknięcia w psychiatryku bezpodstawnie i bez Twojej zgody,nepotyzm ,możliwa sprzedaż zwierząt - to w końcu trzeba pokazać.
    Jak będziesz na tak ,to napiszę konkretnie na maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Przecież oni tutaj robią wszystko by mnie żywcem zamknąć w psychiatryku i zagarnąć wszystko co moje! 😟
      Przecież jestem codziennie na gospodarstwie, codziennie pracuję, karmię i poję zwierzęta. Dbam o zwierzęta, pracuję w ogrodzie, stawiam ogrodzenia. Zwierzęta są zdrowe i zadbane, żadne wygłodniałe, nadal mam mnóstwo trawy, poza tym zapasy na zimę. Mam dwie stajnie z czego jedna nadaje się do zimowania zwierząt. Dom jest uszkodzony, tj. dach i strop, ale nie grozi zawaleniem. Był majster i go ocenił. Nawet tę rozpadającą oborę da się uratować, powiedział.

      Usuń
    2. Też staję w Twojej obronie Indianko !!

      Usuń
    3. Dzięki!
      Dzisiaj mam zdecydowanie niż intelektualny.
      Jestem rozbita wewnętrznie przez tę agresję urzędasów! 😟 Nie myślę klarownie. Jestem totalnie rozkojarzona!

      Usuń
  7. Walcz, pisz gdzie się da, bo inaczej nie będziesz miała nic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się Indi nie dopuść by Cię zniszczyli

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!