czwartek, 19 października 2017

III RNs 181/17 Wniosek o udzielenie informacji


III RNs 181/17

Adresat
Kierownik GOPS Kowale Oleckie
Joanna Kowalewska
Kościuszki 44
19-420 Kowale Oleckie
gopsko@interia.pl
87 523 82 48

III RNs 181/17 
Wniosek o udzielenie informacji

Pani Ewelina Giedrojć będąc na moim gospodarstwie w sierpniu 2017 roku, po obejrzeniu uszkodzonego domu i stwierdzeniu dużych dziur w suficie, odmówiła mi pomocy finansowej na zakup materiałów do remontu uszkodzonego domu mieszkalnego. 
Co prawda, wcześniej tego roku nie występowałam o taką pomoc, ale skoro przyjechała do mnie i zaproponowała mi umieszczenie w przytułku dla bezdomnych, zdziwiłam się taką propozycją, bo znacznie prościej i sensowniej jest podremontować mój dom, niż kierować mnie do odległego od miejsca zamieszkania i moich zwierząt przytułku, zwłaszcza w kontekście konieczności opieki nad zwierzętami, licznych prac ogrodowych i gospodarskich oraz potrzeby stanowienia pieczy nad moimi budynkami i majątkiem.

Zapytałam wówczas ją, czy mogę otrzymać jakiekolwiek dofinansowanie lub pomoc materialną do remontu mojego domu. Stanowczo odmówiła. Powiedziała, że GOPS Kowale Oleckie nie ma żadnego funduszu na pomoc finansową potrzebującym, ani możliwości udzielenia pomocy materialnej czy fizycznej. GOPS ma tylko pieniądze na wypłatę wynagrodzenia dla swoich pracownic - potwierdziła pani Giedrojć.

Stwierdziłam, że nie ma sensu taka "opieka społeczna", która tylko sama siebie sponsoruje i czerpie na swoje pensje, podatki od ludzi biednych, którzy nie mają nawet prądu i bieżącej wody.

Jednocześnie, dwa dni później, pracownica Ewelina Giedrojć sprowadziła do mnie psychiatrę Daniela Obarę, którego wprowadziła na moje gospodarstwo, nie pytając mnie o zgodę na badanie.

Nie przedstawiła tego pana. Ukryła przede mną, że jest psychiatrą. Ukryła cel jego wizyty. Jego nazwisko poznałam dopiero z sądowych akt sprawy wytoczonej przeciwko mnie.

Pan Daniel Obara, nie pracuje za darmo. To oczywiste. Na internecie jest jego strona firmowa i drogi cennik: http://www.gabinetpsychiatryczny.com
Ile GOPS Kowale Oleckie zapłacił psychiatrze za przyjazd, dojazd, pietnastominutową rozmowę ze mną oraz wystawienie mi szkodliwej opinii?

Kto personalnie zlecił wynajęcie psychiatry? Na czyj wniosek? Kto zapłacił? Ile zapłacono łącznie?
Skąd wzięto pieniądze, skoro GOPS Kowale Oleckie nie ma funduszu?

Proszę o szczegółową informację.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!