wtorek, 24 pa藕dziernika 2017

Przypadek? 馃槈 - Nie!

25.10.2017 termin przymusowego badania psychiatrycznego pod si艂owym doprowadzeniem przez policjant贸w z KPP Olecko do psychiatry w E艂ku (jego syn te偶 psychiatra, podst臋pem wdar艂 si臋 na moje gospodarstwo by mi wystawi膰 z艂膮 opini臋 na pro艣b臋 policjant贸w).

26.10.2017 termin rozprawy s膮dowej przeciwko Krystynie Maciejewskiej, matce policjanta Marcina Maciejewskiego z KPP Olecko oraz dw贸m policjantom z patrolu z Komendy Powiatowej Policji w Olecku (chodzi m.in. o fa艂szywe zeznania na moj膮 szkod臋 skutkuj膮ce przeczo艂ganiem mnie przez S膮d w Olecku w sprawie o rzekomo bezzasadne wezwanie policji do 艣wietlicy wiejskiej w Sok贸艂kach. Zosta艂am uniewinniona, matka policjanta pope艂ni艂a przest臋pstwo uwiecznione na nagraniach monitoringu i moim tablecie (twarde dowody 馃憡馃憡馃憡).

27.10.2017 najazd weterynarii powiatowej prawdopodobnie z policj膮 z KPP Olecko.
Inspektor weterynarii Dariusz Salamon ju偶 da艂 na wyrost kilka tygodni temu dla Opieki Spo艂ecznej/Urz臋du Gminy zielone 艣wiat艂o na grabie偶 moich zwierz膮t, mimo, 偶e moje zwierz臋ta maj膮 pod dostatkiem paszy, wody i schronienie w lepszej stajni.

Wygl膮da to na zmow臋? - Wygl膮da!

Wygl膮da tak, jakby chcieli mi uniemo偶liwi膰 udzia艂 w procesie przeciwko policjantom i Maciejewskiej (krewnej policjanta oraz jednocze艣nie krewnej pracownicy socjalnej z GOPS Kowale Oleckie)!!!

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!