wtorek, 31 października 2017

WNIOSEK O WYMELDOWANIE

Sygnatura akt: III RNs 181/17 SR Olecko

Czukty, 31 października 2017

Adresat:
Urząd Gminy w Kowalach Oleckich
Wydział Spraw Obywatelskich
Kościuszki 44,
19 - 420 Kowale Oleckie,
Powiat Olecki
Województwo Warmińsko-Mazurskie

WNIOSEK O WYMELDOWANIE

W związku z szykanami stosowanymi wobec mnie i mojego gospodarstwa przez GOPS Kowale Oleckie, oświadczam, iż z dniem 31.X.2017 roku wymeldowuję się z poniższego adresu:

Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie

Zgodnie z art. 15 ust.2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz.993)
Proszę o wymeldowanie Izabelli Redlarskiej z pobytu stałego z lokalu nr. 1 we wsi Czukty z powodu nie zamieszkiwania od 1 listopada 2017 roku.

Informuję, że wyżej wymieniona osoba opuszcza przedmiotowy lokal, którego jest właścicielem nie z własnej woli, ale na skutek wrogich działań GOPS Kowale Oleckie.
W mieszkaniu pozostawia swoje rzeczy osobiste i inne przedmioty stanowiące jej własność oraz posiada klucze do wskazanego domu w Czuktach.
Wyżej wymieniona osoba od 1 listopada 2017 roku będzie przebywać
w Szczecinie.

Izabella Redlarska
podpis wnioskodawcy

Opłata:
za wniesienie wniosku – 5,00 zł opłaty skarbowej
za każdy załącznik – 0,50 zł opłaty skarbowej

Z poważaniem,
Izabella Redlarska

Do wiadomości:
Sąd Rejonowy w Olecku
Wydział Rodzinny

Prokuratura Krajowa

Mecenas Adam Ramotowski

GOPS Kowale Oleckie





6 komentarzy:

  1. Indianko, czy przez wymeldowanie nie stracisz ubezpieczenia w KRUS? Najpierw upewnij sie, czy dobrze robisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzwoniłam do placówki KRUS. Nadal będę ubezpieczona w KRUS.
    Farmę mam na Mazurach, nadal jestem rolnikien, a mieszkać mogę gdziekolwiek w Polsce.
    Nawiasem mówiąc, żadna to przyjemność płacić haracze za friko.
    ZUS i KRUS powinien być zlikwidowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za friko, tylko za to masz ubezpieczenie zdrowotne, a w przyszlosci jakas emeryture.

      Usuń
    2. Mam w dupie takie ubezpieczenie. Lekarze NFZ nie leczą.
      Gdy chcę być obsłużona porządnie i od ręki muszę iść prywatnie i płacić.

      A w przypadku rolnika by dostać emeryturę trzeba oddać gospodarstwo, także to jest chuj a nie interes.

      Usuń
  3. dobry ruch. mam wrażenie, że jako właścicielka a nie mieszkanka danej gminy ujdziesz spod "opieki" opieki społecznej tejże gminy. warto się w tym temacie upewnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak taka gówniana gmina co atakuje bezbronną kobietę, nie warto być w niej zameldowaną. Nigdy mi w niczym nie pomogli, tylko bezczelne babsko złożyło wnioski by mnie pozbawić wszystkiego!😬

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!