piątek, 20 października 2017

III RNs 181/17 Wniosek o wyznaczenie nowego obrońcy



III RNs 181/17

Adresat:
Sąd Rejonowy w Olecku
III Wydział Rodzinny i Nieletnich
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko 
tel. 87 523 06 10 fax 87 523 05 98
rodzinny@olecko.sr.gov.pl 

III RNs 181/17 Wniosek o wyznaczenie nowego obrońcy

Niniejszym wnoszę o wyznaczenie na mojego obrońcę wcześniej wnioskowanego przeze mnie Pana Mecenasa Adama Ramotowskiego, albowiem ma on większość moich dokumentów dotyczących tej sprawy i jestem z nim w stałym kontakcie e-mailowym i telefonicznym. 

Nadto w przeciwieństwie do innych adwokatów z urzędu, aktywnie i z zaangażowaniem mnie broni i czuję się przy nim bezpieczniej wsparta jego wiedzą i aktywnym uczestnictwem w posiedzeniach Sądu.
Pan Ramotowski zgadza się mnie reprezentować - zapytałam go o to wczoraj, tj. w czwartek.

Zaś mecenas Józef Bućwiński jeszcze nie odebrał korespondencji z Rady Adwokackiej o wyznaczeniu go moim pełnomocnikiem i nie jest zainteresowany na obecnym etapie obroną mnie. Nawet nie podał mi e-maila abym miała z nim kontakt i mogła mu przesłać materiały dotyczące tej sprawy. Niepokoi mnie taka postawa.

Sprawa zaś jest poważna, dla mnie bardzo niebezpieczna - grozi mi uwięzienie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym i faszerowanie psychotropami, które zniszczą mi mózg i zrobią ze mnie kalekę.

Co gorsza powiatowy weterynarz na pewno wykorzysta moje uwięzienie, do zagarnięcia moich zwierząt, bo już dał zgodę na to Urzędowi Gminy, mimo, że moje zwierzęta są zdrowe, zadbane, najedzone i mają stały dostęp do wodopoju i zielonych pastwisk oraz zapasy siana na zimę, a także ogromną stajnię wolnowybiegową. Są też pod moim i mojej koleżanki całodobowym nadzorem.

Izabella Redlarska
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie
511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!