środa, 25 października 2017

Zaszczuwanie samotnej kobiety


Wiosną roku 2017 zostałam
uniewinniona w sprawie II W 957/16 oskarżana fałszywie
o wywołanie niepotrzebnej czynności organu policji w Wiejskiej Świetlicy w Sokółkach wiosną 2016. Do świetlicy udałam się wtedy by napisać apelację. Maciejewska utrudniała mi pisanie, blokowała dostęp do komputera, musiałam interweniować u jej przełożonego Karola Czerwińskiego. Ostatecznie pismo wysłałam o 16.30 (na co mam potwierdzenie) i poszłam do łazienki skorzystać z toalety. Nie doszłam, bo zostałam zaatakowana przez Maciejewską.

Przybyli policjanci z mety mnie tendencyjnie i fałszywie oskarżyli zaraz po przyjeździe do świetlicy. Oskarżyli o bezzasadne wezwanie patrolu.

W aktach tej sprawy są twarde dowody mojej niewinności i zarazem winy agresywnej Krystyny Maciejewskiej, matki policjanta, która rzuciła się na mnie by nie wpuścić mnie do łazienki w Wiejskiej Świetlicy w Sokółkach, urągała mi i obrażała, uniemożliwiała mi skorzystanie z toalety aż do czasu przyjazdu policji, a następnie skłamała, że siedziałam dwie godziny w łazience zanim przyjechała policja czym przyczyniła się do uznania mnie winną i wydania wyroku skazującego zaocznie przez Sąd w Olecku, od którego odwołałam się i toczył się proces przeciwko mnie, w ramach którego znów mnie poniżono przymusowym badaniem psychiatrycznym na zlecenie Sądu.

W mojej ocenie, Sąd wysyła na tego rodzaju badania, by wyszukiwać domniemane zaburzenia mające odbierać w ocenie Sądu wiarygodność osobie oskarżonej/obwinionej.

Nadto tego typu decyzje Sądu sprawiają, że cała ciemna, nieżyczliwa wieś widzi Redlarską wywożoną radiowozem do psychiatry i prości ludzie ze wsi nabierają skorego przekonania, że jestem chora psychicznie, skoro tak często jestem wożona na badania do psychiatrów. Kpią i szydzą.
Jak ja mam się czuć w takiej sytuacji?
Ktoś słabszy psychicznie odebrałby sobie życie.

W aktach tej sprawy są nagrania wideo monitoringu świetlicy w Sokółkach oraz moje nagrania audiovideo z tableta, gdzie widać napaść na mnie i przemoc wobec mnie popełnioną przez Maciejewską oraz słychać jak Maciejewska ordynarnie mi urąga i mną pomiata.

Podyskutujesz z faktami, Giedrojć? 😈👊
Podyskutujesz z nagraniami? 😈👊
Obara, to są moje "urojenia" ???
Chcecie mnie "wyleczyć" z faktów? 😈

Moim zdaniem jesteście skorumpowaną kliką, która chce na siłę zamknąć do psychiatryka,
porządnego, zdrowego psychicznie i umysłowo, niezwykle inteligentnego i odważnego rolnika.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

5 komentarzy:

  1. Iza,nie mogą Cię zamknąć w psychiatryku bez Twojej zgody.Chyba ,ze zagrażasz życiu innych.
    Nie tak dawno jedna z mieszkanek Z Twojej okolicy ,podpisująca się Barbara ,napisała u mnie na blogu ,takie ładne ,krzepiące słowa o mieszkańcach Mazur Garbatych.Obejrzałam też piękny filmik o symbiozie mieszkańców z przyrodą.
    I wierzę ,ze tak jest ,dlatego z przykrością czytam Twoje posty .Jak to jest możliwe ?
    Rozumiem ,że może nie byś sympatii między Tobą a rdzennymi mieszkańcami Mazur ,nie musicie się lubić ,ale szacunek dla
    drugiego człowieka?
    Proszę Państwa ,Izie dzieje się krzywda ;niech troską o nią nie będzie zamykanie jej w psychiatryku ,tylko kilka desek na dach ,by mogła przezimować.Nawet jeżeli jej nie lubicie,nawet jeżeli zaszła Wam za skórę ,była nieuprzejma i pyskata.
    Nie wiem czy znana Państwu jest nagonka na facebooku na p.Redlarską.Codzienne obrażanie ,szydzenie i wyśmiewanie.
    Trudno się jest bronić samemu.
    Iza,zamieść ten list na blogu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikomu za skórę nie zachodziłam, miejscowi lubią się nakręcać przeciw obcym jak tylko trafi się okazja.
      Większosć nie zna mnie osobiście tylko ze złośliwych plotek. Gdy mnie przypadkiem spotykają i dowiadują się, że ja to ja, robią okrągłe oczy ze ździwienia.

      Moi sąsiedzi czytają ten hejt na Facebooku i rozgłaszają go szeroko po okolicy. Dochodzi do tego, ze czasem ktoś mi dogaduje tym co wyczytał o mnie w internecie na Facebooku na RRdeSyf albo komponuje pisma formalne oparte na pomówieniach z RRdeSyf. Ludzie bezmyślnie powtarzają plotki i głupio coś dokładają od siebie.

      Usuń
    2. Trzeba powiedzieć, że nie wszyscy w okolicy wierzą w różne brednie rozgłaszane na mój temat i potrafią się zachowywać przyzwoicie wobec mnie, w takich zwykłych kontaktach międzyludzkich.

      Usuń
  2. Livia, co do zachowania, nigdy nie jestem nieuprzejma lub pyskata, dopóki ktoś mnie nie obrazi.
    Oni tutaj bardzo lubią niezwykle wulgarnie i prostacko plotkować o kobietach i zmyślać takie rzeczy, że nóż się w kieszeni otwiera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na gadu się odezwij dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!