środa, 25 października 2017

II Kp 145/17 Wniosek o przydział adwokata z urzędu



II Kp 145/17

Sąd Rejonowy w Olecku
II Wydział Karny
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
tel. 87 523 06 40
fax 87 523 06 95
karny@olecko.sr.gov.pl

II Kp 145/17 Wniosek o przydział adwokata z urzędu

Niniejszym wnoszę o przydział adwokata z urzędu w osobie Pana Adama Ramotowskiego. Pan mecenas zna sprawę szykanowania i pomiatania mnie przez bibliotekarkę Krystynę Maciejewską, ma wiedzę na temat incydentów w świetlicy wiejskiej w Sokółkach, widział i słuchał dowody w tej sprawie, otrzymał egzemplarz mojego zawiadomienia o popełnieniu przez bibliotekarkę przestępstwa, w dniu, w którym go wysłałam do prokuratury w Suwałkach. Może potwierdzić, że zawiadomienie złożyłam w wymaganym ustawowo terminie.

Uprzejmie proszę o przychylenie się do mojej prośby.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!