środa, 25 października 2017

III RNs 181/17 Wniosek dowodowy


Prokurator Generalny
Pan Zbigniew Ziobro
Prokuratura Krajowa
ul Rakowiecka 26/30
02-528 Warszawa
wnioski@ms.gov.pl

III RNs 181/17 Wniosek dowodowy

25.10.2017 termin przymusowego badania psychiatrycznego pod siłowym doprowadzeniem przez policjantów z KPP Olecko do psychiatry w Ełku (jego syn też psychiatra, podstępem wdarł się na moje gospodarstwo by mi wystawić złą opinię na prośbę policjantów, opłaconą prawdopodobnie przez GOPS Kowale Oleckie).

26.10.2017 termin rozprawy sądowej w sprawie II Kp 145/17 przeciwko Krystynie Maciejewskiej, matce policjanta Marcina Maciejewskiego z KPP Olecko oraz dwóm policjantom z patrolu z Komendy Powiatowej Policji w Olecku (chodzi m.in. o fałszywe zeznania na moją szkodę skutkujące przeczołganiem mnie przez Sąd w Olecku w sprawie o rzekomo bezzasadne wezwanie policji do świetlicy wiejskiej w Sokółkach. Zostałam uniewinniona, matka policjanta popełniła przestępstwo uwiecznione na nagraniach monitoringu świetlicy i moim tablecie (twarde dowody 👊👊👊).

27.10.2017 zapowiedziany najazd weterynarii powiatowej prawdopodobnie z policją z KPP Olecko.
Inspektor weterynarii Dariusz Salamon już dał na wyrost kilka tygodni temu dla Opieki Społecznej/Urzędu Gminy zielone światło na grabież moich zwierząt, mimo, że moje zwierzęta mają pod dostatkiem paszy, wody i schronienie w lepszej stajni (jednej z dwu, tej co stoi solidnie i się nie rozpada).

Wygląda to na zmowę? - Wygląda!

Wygląda tak, jakby chcieli mi uniemożliwić udział w procesie przeciwko policjantom i Maciejewskiej (krewnej policjanta oraz jednocześnie krewnej pracownicy socjalnej z GOPS Kowale Oleckie)!

Wygląda nawet na więcej. Wygląda jakby z zemsty i chciwości chcieli mnie zamknąć w psychiatryku i zagarnąć moje zwierzęta!

Proszę o przyjrzenie się działaniom lokalnych służb, bardzo blisko spokrewnionym i bardzo blisko zaprzyjaźnionym ze sobą.

Ja jestem tu obca, spoza układów, nie mam tzw. pleców.
Na Mazurach mieszkam od 15 lat, ciężko pracuję na moim gospodarstwie, nigdzie nie bywam, nikogo nie znam - nie mam na to czasu.

Wcześniej mieszkałam w Szczecinie i nie miałam żadnych zatargów z policją, nigdy nie byłam karana, moi sąsiedzi byli policjantami, byli grzeczni i uprzejmi, nigdy nie nadużywali swoich uprawnień wobec mnie lub mojej rodziny, wszystkie bibliotekarki traktowały mnie z szacunkiem (te w Olecku, Stożnym i Kowalach też są kulturalne i uprzejme), korzystałam z kilku bibliotek w Szczecinie przez długie lata, nigdy nie zrobiono mi w żadnej przykrości ani nie obrażono. Nigdy nie byłam chora psychicznie ani umysłowo, nigdy nie byłam leczona psychiatrycznie.
Jestem zdrowa psychicznie i umysłowo.

Tu, w tym Olecku i Kowalach Oleckich lokalna skorumpowana do szpiku kości, bezrefleksyjna klika, robi ze mnie na siłę wariata.

Proszę o pomoc!

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

1 komentarz:

  1. Indii nikt nie wierzy w rzekomą twoją chorobę psychiczną!
    Dzielnie walczysz o siebie.
    Nie ustawaj w wysiłkach.
    Jesteś wzorem odwagi cywilnej dla nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!