środa, 25 października 2017

III RNs 181/17 Wniosek o dopuszczenie dowodu z akt sprawy II Kp 145/17



Sąd Rejonowy w Olecku
III Wydział Rodzinny i Nieletnich
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
tel. 87 523 06 10
fax 87 523 05 98
rodzinny@olecko.sr.gov.pl


III RNs 181/17
Wniosek o dopuszczenie dowodu z akt sprawy II Kp 145/17

Wnoszę o dopuszczenie dowodu z akt sprawy II Kp 145/17 na okoliczność potwierdzenia istnienia konfliktu pomiędzy mną, a Krystyną Maciejewską - teściową pracownicy GOPS Kowale Oleckie, o nazwisku Monika Maciejewska. Krystyna Maciejewska jest także matką inspektora policji w Komendzie Powiatowej Policji Olecko, Marcina Maciejewskiego. Obie te instytucje urządziły nagonkę na mnie i wnioskowały o psychiatrę dla mnie i przymusowe umieszczenie mnie w zakładzie psychiatrycznym wbrew mojej i mojej rodziny woli.

We wniosku GOPS Kowale Oleckie, wnioskującego o siłowe umieszczenie mnie w psychiatryku, znajdują się pretensje tej instytucji o moje złożenie zawiadomienia odnośnie przestępstw popełnionych przez Krystynę Maciejewską i policjantów.

Według wniosku GOPSu, głównym motywem skierowania mnie na przymusowe leczenie psychiatryczne, ma być fakt, iż złożyłam liczne skargi i zawiadomienia na nadużycia policji z Olecka.

Sądzę, że wykroczeniami policjantów powinien zajmować się prokurator, a nie psychiatra.

Niedopuszczalne jest w państwie prawa, by osobę zgodnie z prawem skarżącą policjantów o wykroczenia i przestępstwa, których się dopuścili, mściwie zamykać w zakładzie psychiatrycznym.

Zalecam uważne przyjrzenie się działaniom policjantów biorących udział w licznych najściach na moje gospodarstwo, nękających mnie licznymi, bezpodstawnymi oskarżeniami oraz innymi działaniami noszącymi znamiona stalkingu.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

4 komentarze:

  1. Podoba mi się obecna rzeczowa i zwięzła Pani obrona.Tak trzymać!Popieram również jeden z wcześniejszych komentarzy,że to bardzo przykre aby nie było nikogo w okolicy kto nie mógłby pomóc samotnej kobiecie,przecież to nie jest tak wiele ale wciąż mało jest dobrych serc.Ci ,którzy z obowiązku pomagać powinni zasługują tylko na największe nagany.Życzę powodzenia w wygraniu sprawy,dużo zdrowia,cierpliwości i wiele spokoju.Kętrzynianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygranie czego? Iza podważy opinie lekarskie, Nadzoru i Inspekcji?Iza kontra kilkanaście osób? Też czekam, aż ją rozniosą na drobne kawałeczki, by nie było czego zbierać. Kowalanka

    OdpowiedzUsuń
  3. A może to Was najbardziej wkurza,że nie umiecie być szlachetni?Kętrzynianka.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!