czwartek, 7 maja 2020

Krętacze


Babsko z gminy jak przychodziłam dowiedzieć się co się dzieje z moimi zwierzętami, to wyciągało z akt sprawy akty zgonu zwierząt i chowało, żebym nie wiedziała co się dzieje z moimi zwierzętami.

Nawet inspektora weterynarii ruszyło w którymś momencie sumienie i powiedział wójtowi, żeby oddał mi zwierzęta, bo u mnie miały lepiej i nie było padnięć, ale wójt nie oddał zwierząt, dalej trzymał, mimo, że nadal były u nich padnięcia na kolejnej już farmie.

To wymyślili sobie i zaczęli rozpowszechniać insynuacje, że rzekomo moje owce padały z powodu zmian genetycznych. Te zmiany genetyczne wymyślili po to, żeby wójt nie poszedł do pierdla za znęcanie się nad moimi zwierzętami, bo nie dało się mi przypisać głodzenia zwierząt, które były u nich od kilku miesięcy.

 Owce i kozy padały u nich z głodu i braku należytej opieki. To jest cała zorganizowana grupa przestępcza, która kłamie i mataczy na moją szkodę. To są niebezpieczni przestępcy. Ja jestem sama tutaj przeciwko nim. Sama jedna - nikt mi nie pomaga. Nikt mnie nie broni, więc oni czują się całkowicie bezkarni.

Zachodzi poważne, realne niebezpieczeństwo, że to samo zrobią z moimi, pięknymi, rasowymi końmi i psem, którego mnie ukradli z domu. Mogą chcieć tak manipulować materiałem dowodowym, żeby mnie wrobić tak, jak wrobili mnie w owce.

Już w zeszłym roku było pisanie o jakimś kaszlu, o jakichś deformacjach - o czymś czego nie było na mojej farmie. Konie wyjechały stąd zdrowe i bez żadnego kaszlu, bez żadnej biegunki.

Gdy dzwoniłam do weterynarza który badał moje konie powiedział, że są zdrowe.

Kozłowska potem pisze żeby jej pieniądze wielkie płacić, bo ona na leczenie wydaje. Zwierzęta gdy były stąd wywożone, nie wymagały leczenia, więc albo je doprowadziła do takiego stanu, że wymagają leczenia albo po prostu kłamie, że są chore.

Ja zwierzęta hoduje od 18 lat i nigdy mi konie nie chorowały dopóki to babsko nie wpieprzyło się z kopytami na moje gospodarstwo.

2 komentarze:

  1. ... i genetykę miałaś studiować :D, skończyło się na jednodniowym zapale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie skończyło się. Dotarłam do wiadomości istotnej dla mnie, mianowicie do tego, że promieniowanie komórkowe z wież telefonicznych wywołuje zmiany w komórkach człowieka i zwierzęcia, czyli raka.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!