wtorek, 5 maja 2020

Fundacje nie płacą podatków, a zarabiają wysokie kwoty na kradzionych zwierzętach


Moje zwierzęta przed kradzieżą przez Elżbietę Kozłowską, prezeskę fundacji Molosy Adopcje:
https://zwierzetaindianki.blogspot.com

Zanim przyjechała kraść, obejrzała sobie na internecie co mam do ukradzenia. Na miejscu walnęła tekst, że zabiera mi zwierzęta, bo dostała donos, że ja się znęcam. Gdy zapytałam w jakiś sposób się znęcam, nie umiała mi odpowiedzieć sensownie.

Większość zdrowych zwierząt, które ukradła, zagłodziła na śmierć.

Ukradzione rasowe, szlachetne konie przetrzymuje wbrew woli właścicielki i wystawia rachunki za hotelowanie na gigantyczne kwoty, ostatnio na 35 000 złotych.

Od darczyńców wyłudzila drugie 30.000 zlotych.

Zawodowo zajmuje się rozsyłaniem oszczerstw na temat okradzionych przez nią ofiar oraz hejtowaniem ich na internecie.

Ma swoją ekipę hejterów, którzy mi ubliżają, poniżają i dręczą psychicznie. Łażą za mną po całym internecie i wklejają wszędzie oszczerstwa na temat mnie, mojego gospodarstwa i zwierząt.

Prokuratura odmawia zajęcia się tą zorganizowaną grupą przestępczą.

Żadne prawo, ani organ, nie chroni hodowcy, ani jego zwierząt.

Płacimy wysokie podatki w Polsce po to, żeby rozwijała się patologia w postaci handlu kradzionymi zwierzętami.

Fundacjom przysługuje darmowa asysta policji podczas kradzieży. Hodowcy są bici, poniewierani, aresztowani.

Fundacje nie płacą podatków, a zarabiają wysokie kwoty na kradzionych zwierzętach.

Są bezkarne, wyspecjalizowane w manipulacjach materiałem dowodowym czyli ukradzionymi zwierzętami oraz matactwami w dokumentacji weterynaryjnej preparowanej na użytek sądu, aby pogrążyć niewinnego hodowcę przed sądem i na stałe zawłaszczyć jego zwierzęta.

1 komentarz:

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!