wtorek, 29 stycznia 2019

Wielkie poruszenie na Twitterze wśród homoseksualistów

Wielkie poruszenie na Twitterze wśród homoseksualistów.
Indii kilka niewinnych postów tam zamieściła, a towarzycho się gotuje już dwa dni

hahaha 😂

Towarzystwo homoseksualne posunęło się do łamania prawa poprzez ingerencję w mojego bloga.
Nie otwiera mi się strona mojego bloga, gdy chcę wejść poprzez link do bloga.

To pokazuje w jakim kierunku idzie to całe homo lobby narzucające przemocą swoje chore widzimisię. Zablokowali mnie na 12 godzin na Twitterze, a teraz zepsuli mi dojście do mojego bloga przez URL.

Homo lobby to towarzystwo zakłamane, żyjące w obłudzie, blokujące swobodną debatę poprzez blokadę mojego konta na Twitterze i konta na bloggerze.

Niemniej jednak nie zamierzam rezygnować z publikacji mojego punktu widzenia. Nadal uważam, że homoseksualizm to jest choroba psychiczna, co najmniej zaburzenie tożsamości płciowej oraz dewiacja seksualna.

W słowiańskiej cywilizacji i kulturze wzorem rodziny jest kobieta i mężczyzna + gromadka dzieci. Rola mężczyzny polega na zapewnieniu bezpieczeństwa i środków utrzymania rodzinie, a rola kobiety to rodzenie dzieci i dbałość o rodzinę.

Nigdy nie było promocji dewiacji seksualnych. To ślepy zaułek.

12 komentarzy:

  1. A cóż to, banik na Twitterku?

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje dni są policzone, psychopatyczna suko

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza, powypieprzaj wreszcie te anonimy.Zablokuj je, po co się denerwować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja puszczam niektóre te chamskie wypowiedzi homo troli żeby pokazać jakie to jest chore i nienawistne, obłudne środowisko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak dalej pójdzie to niedługo jak nie zgodzisz się by ci urząd homoseksualistę do domu dokwaterował to pójdziesz do więzienia za homofobię. Do tego to zmierza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bana na Twitterze dostałam za wolność słowa, za moje poglądy. W Europie jest silne homo lobby które prześladuje wszystkich tych, którzy nie skaczą tak jak oni im grają. Europa narzuca Polakom swoje dewiacje seksualne. Ja się na to nie zgadzam. Zdrowy model polskiej rodziny to mąż i żona i gromadka dzieci. Wszystko inne jest dewiacją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Argumentacja, że homoseksualiści są normą bo takie przypadki zdarzały się w przeszłości to jest żadna argumentacja. W przeszłości zdarzały się też prostytucja, mordy, kradzieże, a mimo to nie jest to uważane za normy społeczne, tylko patologia. Tak samo jest z homoseksualizmem to jest patologia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pociągnęłaś za sobą tłumy ? Hihihi

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!