wtorek, 15 stycznia 2019

SKO uchyliło decyzję o zaborze I nie ma wyroku

Na co wpłacacie debilki pieniądze, skoro
SKO uchyliło decyzję wójta o zaborze moich owiec i kóz oraz psów i
nie ma wyroku sądu o zaborze zwierząt?

Przedmiotem postępowania nie były konie, które mają wystawione przez lekarza weterynarii bardzo dobre świadectwa zdrowia i nadal mieszkają na moim Rancho.

Psy mi zrabowane też mają wystawione bardzo dobre świadectwa zdrowia przez weterynarza ze schroniska w którym ulokował je wójt wbrew mojej woli.

Owce i koza, które uciekły z transportu śmierci żyją u mnie i są zdrowe, w znakomitej kondycji.

Umierają wyłącznie wywiezione z mojego gospodarstwa owce i kozy, które w dniu zaboru były zdrowe i dobrze odżywione.

Od 3 maja 2018
na farmie na której więzili moje stado 50 owiec i kóz doprowadzili do śmierci głodowej co najmniej 19 zwierząt plus noworodki.

U mnie w tym czasie nie padło nic, dzięki temu, że nie mieli do zwierząt dostępu inspektor weterynarii Salamon i Laskowski z PIW Olecko i wynajęci przez nich weterynarze z VETOL Olecko.

Przyjeżdżają do mnie inni weterynarze i dzięki temu nic nie choruje, ani nie umiera.

Moje owce i kozy na mojej farmie nie były kryte wsobnie, nie miały wad genetycznych i nie umierały z ich powodu.

Rabusie fałszują zeznania i protokoły.
To zorganizowaną grupa przestępcza, która mnie chamsko okradła i od ponad pół roku manipuluje materiałem dowodowym i fałszuje dokumentację weterynaryjną. To kryminaliści. Wpłacając pieniądze na prawnika, który chroni kryminalistów, popełniacie przestępstwo.

Finansujecie morderców moich zwierząt.
Koniary z revolty finansują znęcanie się nad moimi zwierzętami. Wyjątkowo parszywe środowisko jesteście.

Zorganizowana grupa przestępcza w tym olecka policja zbiera pieniądze na grabież moich zwierząt i znęcanie się nad nimi. Wymordowali mi 19 owiec i kóz. Chcą ukraść konie!

@jbrudzinski

@jkardanowski

@krzysztofbosak

@PK_GOV_PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!