niedziela, 20 stycznia 2019

Obejrzyj film „Filmy z Rancho de Rebelle na Mazurach Garbatych” w YouTube

https://www.youtube.com/playlist?list=PLf8mofkstclEVetxx9kj1jQwWpd5kP6FR


Pod niniejszym adresem znajdują się 24 filmy z mojego Ranczo na których są widoczne moje zadbane zwierzęta w różnych okresach czasu od początku maja 2018 kiedy to zostałam okradziona przez zorganizowaną grupę przestępczą na czele z Elżbietą Kozłowską,  prezeską fundacji Molosy Adopcje.

Filmy potwierdzają bardzo dobry stan zdrowia i odżywienia moich zwierząt na mojej farmie i zadają kłam oszczerstwom złodziejskiej fundacji Molosy Adopcje, która ukradła mi zdrowe i zadbane stado owiec i kóz i je wymordowała, a teraz szykuje się do grabieży moich koni. W tym celu zorganizowała zbiórkę internetową i zebrała ponad 7000 zł.
Ta oszukańcza zbiórka została zgłoszona w Prokuraturze Krajowej.


32 komentarze:

  1. Już po zbiórce, jest 100% wpłacone. Czas leci. Ubierz się ładnie do sądu , paparazzi na pewno będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubiorę się ładnie, a nawet uczeszę się ładnie 😀
      Wszak nie mogę zawieść moich psychofanów 😀

      Usuń
  2. Dzięki pani Violetcie mamy całą kwotę. Pan mecenas w blokach startowych, a Ty wklejasz pierdy w necie, ot, priorytety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie była wpłata pani Violetty pani Violetta jest po mojej stronie

      Usuń
  3. A co niby ma zrobić prokuratura ? Jako miłośniczka zwierząt nie cieszysz się, ze będą miały swojego adwokata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego powodu do radości adwokata jeśli już to będzie miała Kozłowska po to by skrzywdzić mnie i moje zwierzęta

      Usuń
    2. A tak naprawdę nie wierzę w żadnego adwokata sądzę że to bajka byle tylko wyłudzić pieniądze od naiwnych przecież Kozłowska zna prawo jej wspólnik zna jeszcze lepiej więc nie potrzebuję żadnego dodatkowego adwokata

      Usuń
    3. Sądzę że opowiastka o adwokacie to jest tylko ściema by wyłudzić pieniądze od naiwnych

      Udało się i zgarnąć dzisiaj 8200 w ciągu ledwo kilku dni to sukces.

      Usuń
    4. Jakim sukcesem może pochwalić się Ty w ostatnich kilku dniach?

      Usuń
    5. Te głupie pindy z rewolty sądzą że dzięki ich wpłatom ona sprawę wygra a ona ani złotówki nie przeznaczy na sprawę bo kwota nie ma żadnego wpływu na postępowanie sądowe No chyba że zbierała na łapówkę dla sędziego.

      Usuń
    6. Wiesz co zrób Ty coś wreszcie konstruktywnego, poznaj prawo, miej też wspólnika, zrób zbiórkę na swojego adwokata (domyślam się, że nie wydasz na akumulator tylko uczciwie na adwokata), ciesz się z rozprawy bo masz twarde dowody i wreszcie poznamy PRAWDĘ... chrzanisz w kółko to samo a sama nie masz się czym pochwalić

      Usuń
    7. Kozłowska nie stawi się na rozprawie bo zebrała właśnie pieniądze na egzotyczną wycieczkę :D. Ciesz się dziewczyno!

      Usuń
    8. Przekonasz się 6 lutego, jak zostaniesz zamieciona przez profesjonalistę. Przypominam, że adwokaci za friko nie pracują, co więcej, wystawiają rachunki i odprowadzają podatki. Takie dziwy.

      Usuń
    9. Anonimowy, ja się żadnym sukcesem który odniosłam w ciągu ostatnich kilku dni nie pochwalę bo na razie nie mogę

      Usuń
    10. Ksyniu odpisał, co za zajebisty sukces. Biedak nie wie, że już się nie uwolni od psychofanki.

      Usuń
    11. Krzysiu Bosak jest cudowny - to wspaniały Patriota Polski. Uwielbiam go, nie przeczę.♥♥♥


      Psychofanami to wy jesteście, bo jesteście ode mnie uzależnieni psychicznie od sześciu lat. Dla was dzień bez kretyńskich komentarzy to dzień stracony. Trujecie mi w kółko to samo te same nudne brednie bez pokrycia w rzeczywistości.

      Usuń
    12. Jak cię pozna lepiej to ucieknie z dzikim krzykiem ;)

      Usuń
    13. Nie zdąży 😁
      wezmę go na łańcuszek 😁♥️

      Usuń
    14. To już nie Morawiecki na tapecie?

      Usuń
    15. Zaproś to na swoją sprawę 6 lutego. Skoro już tak się wystroisz to niech i on oczy nacieszyć.

      Usuń
    16. Chcielibyscie, aby PAN Bosak przyjechał do Olecka do sądu? :)

      Usuń
    17. Mnie on ani ziembi ani grzeje. Chodziło mi o Ciebie, żebyś miała więcej radości w ten wielki dzień. Do Olecka się nie wybieram, liczę na obfita relację w necie. Może nagrasz pierwszego vloga?

      Usuń
  4. czemu nie ma aktualnych filmow koni? masz je jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie już nie chce oglądać tego samego w kólko, brak akcji, nic ciekawego, nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tutaj nie chodzi o akcje tylko o udokumentowanie bardzo dobrej kondycji moich zwierząt a to akurat widać doskonale że moje zwierzęta są zadbane i w idealnym stanie i żadna żadna interwencja tu nie miała i nie ma racji bytu.

      Usuń
  6. Takie zgłoszenia należy kierować do prokuratury rejonowej, a nie krajowej. Do krajowej, to co najwyżej skargi na działania prokuratury rejonowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden uj. I tak efektu nie będzie. Już do Ziobry pisała, a nawet do ABW i CBA.

      Usuń
  7. Uszyjesz sobie coś z Burdy na wielką wygraną w sądzie, czy własny projekt?
    Fryzura i makijaż sama, czy Anna pomoże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa stylówki. Może czas spróbować kariery blogerki modowej ? W internetach piszą, że masz nowe wypasione kozaki. Pochwalisz się ?

      Usuń
  8. A na zgłoszeniu zbiórki do prokuratory jaki powód zgloszenia podałaś?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!