niedziela, 13 stycznia 2019

Odwilż na Mazurach Garbatych

Tymczasem na Mazurach Garbatych odwilż: kapie, pluska, płynie - mnóstwo wody wszędzie.

Do mego domu już żadnego obcego nie wpuszczę. Ostatnia nauczka to była by nie wpuszczać obcych.

Nie ma sensu ryzykować, że jakiś szmaciarz mnie okradnie, coś mi tutaj zepsuje albo na internecie będzie pajacował, na mnie pluł i wulgarnie wyzywał.

Miejsce śmieci jest na śmietniku, a nie w moim domu.

Od tego roku szlaban na obcych. Tylko rodzina tu przyjedzie i koleżanki z miasta. 

10 komentarzy:

  1. Ale ja to mogę przyjechać? Daj mi przynajmniej pozwoleńtwo,bo...gdyby przypadkiem rekiny mnie zjadły w RPA to będziesz żałowała że i mi zabroniłaś przyjechać :-( lub... gdyby mnie białego porwali południowo-afrykańscy nacjonaliści :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na herbatę możesz wpaść ale tutaj żadnego nocowania nie będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hura,hura,hura :-) Widzicie wy nasi wrogowie,że ja jako jedyny weganin i lewak popierający Jurka Owsiaka i Antyradio,mam pozwoleństwo wizytacji u Indianki :-) A wiecie dlaczego,bo Indianka widzi we mnie szczerego i uczciwego człowieka :-)

      Usuń
  3. Indianki, co sądzisz o WOŚP?
    Pozdrawiam cie i życzę samych sukcesów, stała czytelniczka Ilona

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę że ta Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to jest sposób na wyłudzenie wielkich pieniędzy od naiwnych ludzi, tylko część tych pieniędzy idzie na cele charytatywne, ogromna lwia część idzie do kieszeni organizatorów. Tak nie powinno być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd masz takie informacje? Taka inteligentna i kreatywna jesteś i nie przyszło ci do głowy, żeby poszukać i przeczytać sprawozdania finansowe, zanim zaczniesz powtarzać głupoty? Akurat działalność tej fundacji jest najbardziej transparentna w Polsce. Chyba zdajesz sobie sprawę, że prawica bardzo chce zaszkodzić Owsiakowi i gdyby coś było nie tak, oni by to nawet spod ziemi wykopali.

      Usuń
  5. Matka Kurka czyli Piotr Wielgucki pisze na Twitterze o pięciu przegranych sprawach karnych i cywilnych które Owsiak przegrał w związku ze swoją działalnością żebraczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś chyba na tyle inteligentna, żeby wiedzieć, że cytowanie Wielguckiego to obciach. Ten człowiek jest żałosny, całe swoje życie podporządkował krucjacie przeciwko Owsiakowi, mądry człowiek nie powinien brać w tym udziału. A Wielgucki nie napisał o swoich przegranych sprawach z Owsiakiem? Szkoda. Owsiak przegrał sprawy, które nie miały związku z nieprawidłowościami w jego działalności. Np. ostatnia sprawa dotyczyła zaleceń częstszego seksu dla p. Pawłowicz. Pokajał się i przeprosił Krysię, ok.
      Wiesz, moim zdaniem robi dużo dobrego dla Polski, bo dzięki jego działalności odciążona jest chociaż trochę służba zdrowia, która i tak ledwo zipie. Jego działalność wymaga współpracy z podwykonawcami, dlatego powstały te rodzinne spółki, to nie jest nic nielegalnego. Ja też bym tak zrobiła, Ty też i Wielgucki również. Sama powiedz, czy gdyby zaistniała potrzeba zbudowania miasteczka finałowego, wolałabyś powierzyć to zadanie obcemu czy swojemu bratu czy tacie? Albo produkowanie serduszek, na pewno wolałabyś dać zarobić mamie, prawda? Mama, tata i brat musieliby założyć DG i wtedy wykonywaliby pracę legalnie, a ty byłabyś spokojna, że wykonają pracę rzetelnie i nie będzie trzeba ich pilnować, jak obcych.

      Usuń
  6. Kurka ten dekiel ktory przegral kupe spraw? To jest jakis autorytet?

    OdpowiedzUsuń
  7. No i takie spekulacje nakręcają machinę nienawiści. Gawiedź chętnie to kupuje i prosta droga do tragedii, której jesteśmy świadkami. Potrzebne to było?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!