wtorek, 15 stycznia 2019

Wyłudzanie datków przez Kozłowską


Tak pisze oszustka:


Zakończmy gehennę zwierząt z gospodarstwa w Czuktach


"Potrzebujemy Państwa pomocy w zebraniu środków na pełnomocnika, który będzie reprezentował prawa, pokrzywdzonych w gospodarstwie w Czuktach, zwierząt.

Posiadamy przygotowanie prawne, jednak jest ono zbyt ogólne, byśmy mogli profesjonalnie prowadzić postępowanie sądowe i doprowadzić do skazania, i zakazu posiadania zwierząt, dla oprawcy, który kilkanaście lat znęcał się ze szczególnym okrucieństwem nad bezbronnymi zwierzętami w jego gospodarstwie. Okaleczał je, głodząc, skazując na śmierć w męczarniach. Dokumentacja sięga kilkunastu lat, a oprawca nadal znęca się nad zwierzętami, które jeszcze zostały w gospodarstwie (nie można ich było zabezpieczyć, gdyż podczas odławiania oprawca złośliwe straszył zwierzęta - półdzikie konie z ogierem kryjącym).

Oprawca nadal te zwierzęta kolekcjonuje i nabywa nowe (nie wiemy skąd i od kogo, ale zastanawia nas, jak ludzie mogą być tak podli, by jakiekolwiek zwierzę przekazać, wiedząc, że niewątpliwie tam padną, zginą, bądź zostaną okaleczone i uśmiercone). Potrzebne są nam środki finansowe na prawnika, który raz na zawsze zakończy gehennę zwierząt w tym gospodarstwie, gospodarstwie będącym Auschwitz dla zwierząt.

My nie prosimy, my BŁAGAMY w imieniu tych zwierząt o sprawiedliwość dla nich, o karę za czyny jakich się na nich dopuszczono. Błagamy, byście pomogli nam zakończyć ich piekło, i by do tego piekła w przyszłości nie trafiły kolejne, bezbronne istoty."

Apel oszustki o wpłaty zawiera ewidentne kłamstwa i manipulacje.
Wszystko co tutaj w tym jej apelu jest zawarte, to są pomówienia i oszczerstwa. Nie ma w tym żałosnym ścieku ani grama prawdy.

Oszustka nie ma prawa występować w imieniu moich zwierząt ponieważ, po pierwsze nie jest ich właścicielką, po drugie nie utrzymuje ich i nie dba o nie.

Mało tego, ukradła mi większość owiec i kóz w maju i doprowadziła do zgonu połowę populacji.

Zwierzęta pozostałe na mojej farmie są pod moją opieką i na moim utrzymaniu. To ja im kupuję paszę, suplementy i zajmuje się nimi codziennie. 

Mnie nikt pieniędzy nie wpłaca, a to ja ponoszę realne koszty utrzymania zwierząt. Ona zaś pieniądze wyłudza na swoje prywatne potrzeby. Nie przekazuje ich dla mnie ani dla moich zwierząt, nie kupuje dla nich karmy, ani nie opłaca usług weterynaryjnych.

Osoby, które wpłacają na konto Kozłowskiej utrzymują pasożyta.

Kobieta, która prowadzi tę zbiórkę nie pracuje przy moich zwierzętach,
nie ma z nimi żadnej styczności - jeżeli chodzi o zwierzęta na mojej farmie.

Kozłowska także nie pracuje przy moich zwierzętach, które mi ukradła i wywiozła w maju 2018. To pasożyt, który wyciąga żebraczą rękę po cudze pieniądze na swoje prywatne potrzeby. Ona żyje z żebraniny i zarabia na interwencjach, gdzie łamie prawo i nadużywa swoje uprzywilejowane stanowisko, celem wyłudzenia bądź kradzieży cudzego mienia. Utrzymujecie leniwego, cwanego pasożyta.

W ciągu doby wyżebrała prawie 2000 zł nie robiąc absolutnie nic, podczas gdy ja ciężko pracuję przy zwierzętach cały rok za darmo, robiąc wszystko sama, bez pracowników. 

Ja wszystkie zwierzęta, które mam wyhodowałam swoją ciężką pracą przez 16 lat, a ona przyjechała na gotowe i pod pretekstem rzekomego ratowania zwierząt okradła mnie w ciągu jednego dnia. 
Zniszczyła moją hodowlę owiec i kóz. Piękne duże stado dorodnych owiec i kóz zamęczyła na śmierć.


10 komentarzy:

  1. Do Kozłowskiej. Znamy opis sytuacji zwierząt ze strony Indianki, widzimy je też na zdjęciach. Może do błagalnego apelu o pieniądze dołącz zdjęcia tych maltretowanych zwierząt, będziesz bardziej przekonywująca. A co do błagania to może łatwiej będzie Tobie "ubłagać" konkretnego prawnika aby mniej policzył niż tworzyć ogólnopolska akcję. Czy przygotowanie prawne które podobno macie nie jest wystarczające do występowania w tak ponoć jednoznaczniej sprawie jak katastrofalny stan zwierząt Indianki? Nie macie zdjęć ładowanych zwierząt z widocznym ich stanem? A może prawnik potrzebny bo taka zwykła baba z końca Polski okazała się zbyt bystra w stosunku do tego czego się spodziewaliście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona posługuje się na internecie zdjęciami z mojego bloga z kilku ostatnich lat, gdzie były jakieś zdarzenia losowe, a nie moje znęcanie się.

    Ona fałszywie opisuje te sytuacje jako moje znęcanie się.

    Bezczelnie mnie oczernia, pomawia mnie, że ja zwierzęta
    pokaleczyłam i zabiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jak rozumieć takie działanie, że niby Ty jesteś taka, że naprzód zwierzęta karmisz, hodujesz, potem je torturujesz, zabijasz, robisz zdjęcia i publikujesz w internecie. Zgroza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie torturuje zwierząt i nigdy nie torturowałam, ani ich nie zabijam. Nie ma zgrozy - jest sielanka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kozłowska z fundacji molosy adopcje okłamuje was co do moich zwierząt i co do mojej farmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, we wpisie z 17 stycznia hodowaniu i zabijaniu zwierząt nie wyraziłem się dość jasno i mogło być źle zrozumiane. Zbyt daleko idący skrót myślowy. Chciałem wykazać, że niedorzecznością jest gdy ktoś twierdzi, iż po to hodujesz zwierzęta by je torturować i zabijać. Trzeba być pełnym zawiści aby takie insynuacje snuć w stosunku do Ciebie. A jeśli ktoś twierdzi, że gdy ktoś inny ma lepsze rancho i jeździ konno to należy mu przyznać rację nie świadczy dobrze o tym co tak rozumuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Excellent, what a website it is! This webpage provides useful facts to us, keep it up.

    OdpowiedzUsuń
  8. I went over this internet site and I conceive you have a lot of excellent information,
    saved to my bookmarks (:.

    OdpowiedzUsuń
  9. This is very interesting, You are a very skilled blogger.
    I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your excellent post.
    Also, I've shared your site in my social networks!

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz respond as I'm looking to create my own blog and would like to find out
    where u got this from. cheers

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!