sobota, 12 stycznia 2019

Ostatni obcy w domu 馃憡

艢l膮zak okaza艂 si臋 kolejn膮 roszczeniow膮 i k艂amliw膮 艣wini膮, kt贸rej uda艂o si臋 wlisi膰 do mojego domu. 馃槙

Nie uwierz臋 ju偶 w niczyj膮 bajk臋 o rzekomej ch臋ci pomocy przy remoncie czy na gospodarstwie. Ni chuja! 馃憡

Nikt obcy w moim domu ju偶 nie zanocuje, cho膰by na dworze by艂 mr贸z trzaskaj膮cy, a on nie mia艂 si臋 gdzie podzia膰, tak jak nie mia艂 gdzie si臋 podzia膰 cwaniaczek ze 艢l膮ska, kt贸remu si臋 na gospodarstwie u rolnik贸w robi膰 nie chcia艂o i wymy艣li艂 sobie, 偶e b臋dzie u mnie za friko mieszka艂 w niesko艅czono艣膰. Leniwy burak!

Wlaz艂 mi do domu, w ciepe艂ku pod piecem siedzia艂, pod moim dachem i na moim wikcie i jeszcze na mnie borsuczy艂 si臋. Won z borsukami i ich fochami! 馃憡馃憡馃憡

Jego oferta by艂a taka: on pomo偶e mi wyremontowa膰 dom i stajnie za friko, w zamian b臋dzie m贸g艂 sobie u mnie pomieszka膰 na Rancho i odpocz膮膰 od tego jego pierdolnika na 艢l膮sku.

艢l膮zak sam do mnie napisa艂 na Facebooku w pa藕dzierniku 2018 i wydzwania艂 do mnie codziennie przez dwa miesi膮ce zanim przyjecha艂, kilkana艣cie razy zapewniaj膮c mnie, 偶e on tu mi wszystko wyremontuje za darmo.


Przyjecha艂, kilka dni pomieszka艂 i wyprowadzi艂 si臋 na inne gospodarstwo, gdzie pracowa艂 po 15 godzin dziennie przy krowach oko艂o miesi膮ca co mu si臋 nie podoba艂o. Po tym miesi膮cu zwali艂 mi si臋 na farm臋 znowu i po kilku dniach dosta艂 ofert臋 pracy i pojecha艂. Okaza艂o si臋, 偶e rolnik jednak do pracy go nie przyj膮艂. Pewnie mu si臋 nie spodoba艂a jego facjata i g艂upia gadka. Nast臋pnie 艢l膮zak wczasowa艂 si臋 przez tydzie艅 na agroturystyce gdzie buli艂 dzie艅 w dzie艅 za nocleg do tego zosta艂 obrabowany przez wsp贸艂lokatora. B臋d膮c sp艂ukanym zn贸w wlisi艂 si臋 na moje Ranczo ze swoj膮 gadk膮 o remontowaniu mojego domostwa i wytrzyma艂 tu kilka dni i znowu zacz膮艂 pokazywa膰 fochy tym razem u mnie, mimo, 偶e u mnie nie pracowa艂 i ma艂o co pomaga艂. 


W艂a艣ciwie nic si臋 nie sta艂o. W pi膮tek poprosi艂am aby umy艂 solary, bo mieli艣my je wiesza膰, a on na to, 偶e on jest wsz臋dzie prze艣ladowany i u mnie te偶. Doda艂, 偶e si臋 czuje jak wi臋zie艅 O艣wi臋cimia. Paranoik. Przegi膮艂. Poczu艂am si臋 niekomfortowo, gdy por贸wna艂 moje spokojne Rancho do obozu zag艂ady. 

Powiedzia艂am mu, 偶e nie b臋d臋 go utrzymywa膰 za darmo, trzyma膰 pod moim dachem i karmi膰 za free jak b臋dzie mi robi艂 艂ask臋, gada艂 g艂upoty i nie b臋dzie mi pomaga艂.

Na to on obruszy艂 si臋 i zacz膮艂 si臋 pakowa膰, a ja mu pomog艂am wynie艣膰 jego rzeczy na zewn膮trz. 

Ruszy艂 tym swoim 偶ukiem i wyjecha艂 z podw贸rka, wjecha艂 na wzg贸rze na moim Ranczo i d艂ugo sta艂 na wzg贸rzu, chyba z godzin臋, a ja zastanawia艂am si臋 czy jako艣 sytuacj臋 za艂agodzi膰 i spr贸bowa膰 jeszcze z nim jako艣 dogada膰 si臋 i wsp贸艂pracowa膰, ale jak zobaczy艂am co on na mnie wypisuje na Facebooku - to dobrze, 偶e go nie zatrzyma艂am. Wstr臋tna szuja!

A Krakowiak Wnuk nigdy na moim Rancho nie by艂 i 偶al mu moszn臋 艣ciska, 偶e da艂 si臋 og艂upi膰 syfiarzom, st膮d te brednie na m贸j temat wypisuje na Facebooku. Z 偶alu, bo jako jedyny by艂 wyra藕nie zaproszony kiedy艣 i zmarnowa艂 to.


Brunhilda, gdy si臋 dowiedzia艂a co wypisuje 艢l膮zak na internecie przeciwko mnie wyrazi艂a ubolewanie nad jego postaw膮. 

Mam nagrania, gdzie on m贸wi, 偶e nie b臋dzie jecha艂 autobusem ani poci膮giem do mnie tylko kupi auto dostawcze albo p贸艂 ci臋偶ar贸wk臋 i mnie prosi aby mu wyszuka艂a oferty na internecie, bo nie mo偶e wej艣膰 na Internet.

By艂y dwie oferty w cenie 3000 z艂.  Kupi艂 偶uka. Na umowie jest 1000 z艂. Powiedzia艂am mu, 偶e by膰 mo偶e latem jak dam rad臋 to odkupi臋 od niego tego 偶uka, ale musi mnie nim nauczy膰 je藕dzi膰 najpierw. A on nie nauczy艂 i mamy zim臋 oraz 艣nieg. Jestem zainteresowana saniami w tych warunkach. Robi臋 projekt. 馃榾

Reasumuj膮c, 艢l膮zak waletowa艂 u mnie za darmo trzykrotnie po kilka dni, ale po tym co zrobi艂 mi na Facebooku jest tutaj osob膮 niepo偶膮dan膮. Koniec znajomo艣ci. 

A dom b臋d臋 remontowa膰 latem z moim bratem.

38 komentarzy:

  1. To twoja wersja. Jego jest inna i nie s膮dz臋, 偶eby k艂ama艂. Jeste艣 od lat znana z oszukiwania i naci膮gania ludzi.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e boisz si臋 tego co on mo偶e wrzuci膰 na fb, ciekawe czy ma jakie艣 fotki, ch臋tnie si臋 po艣mieje.

      Usu艅
    2. Ja mam dow贸d, 偶e oszuka艂 urz膮d skarbowy.
      Fotk臋 jego umowy zakupu 偶uka.
      呕uk by艂 wystawiony za 3.000 z艂, a na umowie jest 1000 z艂.
      Niech tylko cokolwiek zamie艣ci z fotek z mego Ranczo na internecie to ja zg艂osz臋 jego oszustwo w US.

      Usu艅
  2. Nie, nie jestem znana tylko oczerniana od dawna przez anonimowe osoby na internecie. Robicie to celowo, by zniszczy膰 mnie jako cz艂owieka, ale ja si臋 nie dam milcz膮co niszczy膰. D艂ugo na te wasze pom贸wienia i oszczerstwa nie reagowa艂am, ale teraz reaguje i ci, kt贸rzy robi膮 mi t臋 krzywd臋 kiedy艣 za to zap艂ac膮.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rzu膰 kl膮tw臋 :-D

      Usu艅
    2. My stali czytelnicy wiemy, 偶e jeste艣 dobr膮, dzieln膮 i uczciw膮 dziewuszk膮.

      Usu艅
    3. Zapraszaj dziewuszko do siebie tylko sta艂ych czytelnik贸w i tych co Ci kadz膮, nie b臋dzie problem贸w ;)

      Usu艅
    4. Nie ma obowi膮zku zapraszania kogokolwiek zw艂aszcza je艣li intuicja mnie ostrzega, 偶e nie powinnam by艂a tego robi膰. Koniec zaprosze艅.

      Usu艅
  3. My艣l臋, 偶e powinnam pozwa膰 Facebooka,za hodowanie i wspieranie tego nienawistnego profilu na jego portalu.

    P贸ki co, pozw臋 tego 艂ajdaka, kt贸ry mieszka艂 u mnie za friko kilka dni i pomawia mnie o kradzie偶. Co mu rzekomo ukrad艂am?
    Mo偶e jego z艂udzenia, 偶e taki oblech b臋dzie moim facetem? Mia艂 powiedziane przed przyjazdem, 偶e nie jestem nim zainteresowana jako facetem do 艂贸偶ka.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Jego oferta by艂a taka: on pomo偶e mi wyremontowa膰 dom i stajnie za friko, w zamian b臋dzie m贸g艂 sobie u mnie pomieszka膰 na Rancho i odpocz膮膰 od tego jego pierdolnika na 艢l膮sku.

    Sam do mnie napisa艂 na Facebooku w pa藕dzierniku 2018 i wydzwania艂 do mnie codziennie przez dwa miesi膮ce zanim przyjecha艂, kilkana艣cie razy zapewniaj膮c mnie, 偶e on tu mi wszystko wyremontuje za darmo.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Przed przyjazdem kupi艂 呕uka, bo mu si臋 poci膮giem nie chcia艂o jecha膰. To by艂 jego pomys艂, by kupi膰 auto dostawcze czy p贸艂ci臋偶ar贸wk臋, bo mia艂 tu na us艂ugi budowlane je藕dzi膰.

    OdpowiedzUsu艅
  6. W艂a艣ciwie nic si臋 nie sta艂o. Poprosi艂am aby umy艂 solary, bo mieli艣my je wiesza膰, a on na to, 偶e on jest wsz臋dzie prze艣ladowany i u mnie te偶. Doda艂, 偶e si臋 czuje jak wi臋zie艅 O艣wi臋cimia.Paranoik. Przegi膮艂. Poczu艂am si臋 niekomfortowo, gdy por贸wna艂 moje spokojne Rancho do obozu zag艂ady.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Powiedzia艂am mu, 偶e nie b臋d臋 go utrzymywa膰 za darmo, trzyma膰 pod moim dachem i karmi膰 za free jak b臋dzie mi robi艂 艂ask臋 i nie b臋dzie mi pomaga艂.
    Na to on obruszy艂 si臋 i zacz膮艂 si臋 pakowa膰 a ja mu pomog艂am wynie艣膰 jego rzeczy na zewn膮trz.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Poka偶cie screeny. Ja mam te偶 screeny i nagrania z kt贸rych wynika, 偶e kupi艂 auto bo nie chcia艂o mu si臋 poci膮giem jecha膰.

    OdpowiedzUsu艅
  9. A dlaczego zapraszalas Wnuka ? I czrmu ma mu co艣 sciskac? Co艣 straci艂, ze nie skorzystam z zaproszenia ? Facet wygl膮da na zaradnego, wiec chyba stac go na wyjazd na Mazury, nie musi chyba u Ciebie nocowac.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Wnuk mi si臋 kiedy艣 bardzo podoba艂 ale te jego pogl膮dy lewicowe 馃槀
    Jak mo偶na by膰 takim t臋pym baranem??? 馃

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A gdzie Ty tego Wnuka znalaz艂a艣? Ty jemu te偶 si臋 podoba艂a ? Co艣 mi臋dzy Wami by艂o?

      Usu艅
    2. Trafili艣my na siebie przypadkiem na grupie wiejskiej na Facebooku. Dyskutowali艣my ze sob膮. Spodoba艂o mi si臋 jego niesamowite poczucie humoru, inteligencja, oryginalno艣膰.

      Napisa艂, 偶e zafascynowa艂am go. Ja te偶 by艂am nim zafascynowana. Pisa艂 偶e chce przyjecha膰, 偶e przyjedzie aby niby mnie dojecha膰 馃槀
      Trolle z Facebooka wtryni艂y si臋 pomi臋dzy nas, zacz臋艂y m膮ci膰, obrzydza膰, zniech臋ca膰, s艂a膰 linki z oszczerstwami i pom贸wieniami.

      Ostatecznie nigdy si臋 nie spotkali艣my w realu.

      Usu艅
    3. Wniosek: Wnuk nie jest inteligentny ani oryginalny tylko m艂otek co sugeruje si臋 opini膮 innych a Ty wspania艂a i pociagaj膮ca i nikt Ci si臋 nie oprze. Gdyby nie ten pieprzony facebook lecieli by faceci na Ciebie jak 膰ma do ognia.

      Usu艅
    4. Ta 膰ma przez nienawistnych i oszczerczych trolli nie dolecia艂a.

      Usu艅
    5. A co mu takiego nsopowiadali, 偶e sie zbiesil? Nie mog艂a艣 mu wyt艂umaczy膰 jak jest naprawd臋?

      Usu艅
    6. A nie my艣la艂a艣 偶eby zg艂osi膰 si臋 do programu "Rolnik szuka 偶ony" ? Wszystkie rolniczki mia艂y tam szanse na spotkanie mi艂o艣ci. Ta z przedostatniej edycji zakocha艂a si臋 z wzajemno艣ci膮 w jednym z kandydat贸w, s膮 ju偶 po 艣lubie, oczekuj膮 dziecka ...


      Usu艅
    7. Ja si臋 nie zakochuj臋 tak 艂atwo. Rzadko mi si臋 to zdarza. W膮tpi臋 偶ebym si臋 zakocha艂a podczas jakiego艣 programu w jakim艣 m臋偶czy藕nie. Na mnie dzia艂a intelekt, poczucie humoru, szlachetne cechy charakteru takie jak bezinteresowno艣膰, 偶yczliwo艣膰, tolerancja, szerokie horyzonty, zdolno艣膰 wzrastania, rozwoju duchowego, duchowo艣膰, szczero艣膰, uczciwo艣膰, wierno艣膰 i lojalno艣膰, troska, przyjacielsko艣膰, empatia plus ni膰 porozumienia, zrozumienia, wi臋藕 psychiczna, a tego si臋 nie spotyka codziennie.

      Usu艅
    8. Ale tam si臋 zg艂asza wielu kandydat贸w. Ju偶 na etapie list贸w mo偶na wy艂apa膰 tych interesuj膮cych. Program trwa kr贸tko ale potem jest czas na lepsze poznanie i zakochanie. Rzecz w tym, 偶e tam si臋 zg艂aszaj膮 ludzie na innym poziomie, nie ma takich Kamyk贸w itp

      Usu艅
  11. Zbyt lito艣ciwa jeste艣 - masz za mi臋kkie serce - i dlatego przyci膮gasz oszust贸w.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Chyba co艣 w tym jest. Kiedy艣 sz艂am ulic膮 a obok mnie t艂um ludzi. Siedzia艂a Cyganka na chodniku. Tych wszystkich ludzi przepu艣ci艂a a na mnie si臋 rzuci艂a 偶ebym jej fors臋 dawa艂a.
      Mam co艣 takiego w sobie co przyci膮ga takich rozmaitych wykoleje艅c贸w, odszczepiencow, 偶ebrak贸w, paso偶yt贸w, cwaniak贸w.

      Mam nadziej臋, 偶e kiedy艣 przyci膮gn臋 w艂a艣ciw膮 osob臋 godn膮 mojej troski i serca.

      Usu艅
  12. Ludzie s膮 ob艂udni, ludzie s膮 nieszczerzy: m贸wi jedno, my艣li drugie a robi trzecie.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Jestem zbyt tolerancyjna i chyba naiwna bo niepotrzebnie wchodz臋 w uk艂ady kt贸re wydaj膮 mi si臋 偶e b臋d膮 korzystne dla obu stron a okazuje si臋 potem takie co艣

    OdpowiedzUsu艅
  14. Dodam, 偶e 艣l膮zaka nie mia艂am najmniejszej ochoty zaprasza膰, nie jest osob膮 typem cz艂owieka kt贸ry mnie poci膮ga w najmniejszym stopniu ale tak nalega艂 tak nalega艂 Tak przekonywa艂 偶e on tu mi wszystko wyremontuje tylko 偶ebym pozwoli艂a mu przyjecha膰. No i prosz臋.

    OdpowiedzUsu艅
  15. Jeszcze tu偶 przed wyjazdem ze 艢l膮ska m贸wi艂am mu 偶eby si臋 dobrze zastanowi艂, bo ja nie chc臋 偶eby tu przyje偶d偶a艂, bo czuj臋, 偶e b臋dzie problem, na to on zadzwoni艂 po kilku godzinach, 偶e on ju偶 jedzie!

    OdpowiedzUsu艅
  16. Indianko, nie rozumiem co to znaczy wlisil si臋. Gdybys go nie przyj臋艂a to by u Ciebie mieszka艂. To jest tylko Twoja decyzja.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Taki niedobry ten 艢l膮zak ale smsy do niego ci膮gle piszesz..

      Usu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!