środa, 16 stycznia 2019

Terror bydlaków ze zezwierzęconych fundacji

Elżbieta Kozłowska z Fundacji Molosy to pazerna hiena cmentarna, to harpia, która rzuca się na ofiarę i rwie wszystko jak leci. Ja przez tę babę od dwóch dni nie mogę spać. Boli mnie serce, źle się czuję, czuję się zagrożona, przecież ona robi na mnie zamach! Na mnie i na moje zwierzęta :(((

Zniszczyła moją hodowlę owiec i kóz. Wymordowała połowę stada i szykuje się by przyjechać po konie! :(((

Psychopatyczna sadystka znęca się nade mną psychicznie i fizycznie.
Hejtuje mnie od kilku lat i prześladuje od roku czasu, straszy mnie i terroryzuje.

Napadła na mnie w moim własnym domu, okradła mnie, w środku nocy zrabowała moje zwierzęta, wymordowała mi pół stada. Zniszczyła moją hodowlę owiec i kóz.  
Wygraża mi przez internet i straszy kolejnym napadem :(((
Panie Brudziński jak pan nie przerwie tego terroru to dojdzie do tragedii.
@jbrudzinski



2 komentarze:

  1. Jeśli jest tak jak Pani pisze, to proszę zamieścić dokumenty od których Pani od kilku dni wspomina. Jeśli prawda jest po Pani stronie proszę zamieścić materiały na Pani obronę i zorganizować zbiórkę na pomoc prawną dając tutaj linka do tej zbiórki. Wtedy na pewno szerokie grono Pani czytelników się zrzuci.

    Na Pani miejscu przejmowałabym się bardziej Policją niż Elżbietą Kozłowską, gdyż jeszcze chwila i to co pisze Pani na blogu może zostać potraktowane jak przestępstwo. Już kilka osób zostało w ostatnich dniach aresztowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja piszę prawdę nie popełniam żadnego przestępstwa ona mnie terroryzuje ona mnie zastrasza Ja się przez nią rozchoruję już się czuję Źle Jeszcze trochę i mi serce eksploduje

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!