wtorek, 13 listopada 2018

Szmacisko z konkurencyjnej hodowli kóz dalej judzi

Jebany kurwiszon co chwila obrzyguje moją zacną osobę i hodowlę.
Ty szmato pierdolona, chciałam odnowić moje pogłowie kóz do poziomu 10 sztuk, ale ponieważ kurwo tak bardzo mnie niszczysz, odbuduję swoje stado do poziomu 50-100 sztuk.

Przyznam, że trochę się martwię o zwierzaki pani Izabeli. Pokazała jakis środek do odrobaczania, ale sama nie pamięta co to jest. Na pewno nie Biomectin, jak napisała w komentarzu, gdyż Biomectin to po prostu iwermektyna, roztwór DO WSTRZYKIWAŃ, czyli iniekcji (podskórnych), bezbarwny (wiem, bo mam). Druga "propozycja" pani Izabeli to Systamex, czyli oxfendazol, zawiesina doustna, przeznaczony dla owiec, koni, świń i lisów hodowlanych, ale nie wiem nawet, czy ten lek w ogóle jest jeszcze dostępny na naszym rynku. 

Jeśli pani Izabela nie wie, co to za środek, to jak może w ogóle planować odrobaczenie nim wszystkich swoich zwierząt?! Niektóre środki są np. zabójcze dla psów (ja tu nie będę robić wykładu na ten temat, choć mogłabym). Po kolorze zawiesiny sądziłam, że może to Valbazen, powszechnie sprzedawany przez weterynarzy dla kóz i owiec, ale nigdy w życiu po samym wyglądzie zawiesiny w słoiku nie odważyłabym się stwierdzić, że "to jest to" i - co gorsza - "nakarmić" tym różne gatunki zwierząt. A co z dawkowaniem? Opakowanie zastępcze, pamięć nietęga...

Mam w domu zarówno Valbazen, jak Biomectin. Używam też eprynomektyny (środek typu spot-on, bez karencji na mleko), jest świetna, tylko u kóz potrzeba użyć przynajmniej dwukrotnej dawki (ulotka jest instrukcją stosowania leku u bydła). Żaden z tych środków, prócz albendazolu, nie nadaje się dla psów/kotów. Każdy z tych środków ma oryginalne opakowanie z terminem ważności. Pytanie: co ma w słoiku pani Izabela i co ma W GŁOWIE przede wszystkim. Jak może napisać "to chyba Biomectin", skoro trzy minuty zajmuje sprawdzenie w internecie jak wygląda Biomectin, co to jest i dla kogo?! Równie dobrze w tym słoiku może być klej do obuwia, kto by tam pamiętał.

Koza Bez Powroza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!