środa, 28 listopada 2018

Nie założę firmy

Trochę mi przykro, że mając talenty organizacyjne i wrodzoną przedsiębiorczość, nie mogę założyć działalności gospodarczej. Brak kwoty wolnej od podatku oznacza bycie łupionym przez system.

Ja nie uruchomię działalności gospodarczej po to by haracze na utrzymanie sędziów, prokuratorów, policji, weterynarii i fundacji antyhodowlanych płacić.

Nie ma warunków do rozwoju przedsiębiorczości w Polsce, a prowadzenie firmy ma tu ogromny stopień ryzyka. Firmy zagraniczne mają ulgi, nie płacą podatków, robią konkurencję firmom polskim. Nie ma sensu się męczyć. 

2 komentarze:

  1. Ale zdaje sie , ze mozna przeciez załozyc firme w np. Anglii, i prowadzic działalnosc w Polsce. Podobno tak robi wielu taksówkarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozważam taką ewentualność. Obciążenia podatkowe nie mogą swoim ciężarem zaduszac działalności w zarodku. Tak się dzieje w Polsce. Prawo, a raczej przepisy są bardzo restrykcyjne i zniechęcają przed prowadzeniem własnego biznesu. Do tego ta komunistyczna lokalna hołota która tylko skupia się na niszczeniu wszelkiej mojej aktywności. Hodowle kóz i owiec już mi zniszczyli, ograbili ze zwierząt i wełny. W Anglii jest to nie do pomyślenia, aby jakiś chuj czy kurwa wpierdalali mi się w środku nocy na gospodarstwo i kradli zwierzęta, a następnie mordowali jedno po drugim.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!