poniedziałek, 5 listopada 2018

Zażalenie na postanowienie Asesora Pawła Truchan


PR 1 Ds.958.2018

II Wydział Karny
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
tel. 87 523 06 40
fax 87 523 06 95
karny@olecko.sr.gov.pl


Zażalenie na postanowienie
Asesora Prokuratury Rejonowej Pawła Truchana
Prokuratura Rejonowa w Olecku, ul. Sembrzyckiego 18, 19-400 Olecko,
tel. (87) 621-79-20 (centrala) fax (87) 621-79-21
pr.olecko@suwalki.po.gov.pl
Prokurator Rejonowy – Andrzej Tylenda
Zastępca Prokuratora Rejnowego – Andrzej Zawadzki

o odmowie wszczęcia śledztwa w sprawach wymienionych w postanowieniu z dnia 29.10.2018

2 i 3 maja 2018 roku została popełniona zbrodnia polegająca na napadzie na mnie i moje gospodarstwo, zrabowaniu moich zdrowych, prawidłowo odżywionych w pełni wartościowych zwierząt i wymordowaniu ich poza moją farmą.

Kolejnym przestępstwem jest stalking uprawiany w stosunku do mnie  przez prezeskę fundacji Molosy Adopcje, Elżbietę Kozłowską. Ta kobieta wielu ludzi skrzywdziła i okradła stosując wobec nich bandyckie metody takie jak wobec mnie, także stalking podobny temu, który zastosowała i stosuje wobec mnie.

Ma ona skłonność do zastraszania i terroryzowania oraz okradania swoich ofiar, zazwyczaj posiadaczy cennych zwierząt, które wywozi do swojej prywatnej stajni.

W tym świetle prokuratura musi dostrzec społeczną potrzebę ścigania tej przestępczyni z urzędu. Robi ona interesowne napady na właścicieli zwierząt, także na zlecenie tak, jak w moim przypadku.

Wójt Kowali Oleckich posługując się urzędami i fundacją zaatakował mnie, naruszył mój mir domowy, moje poczucie bezpieczeństwa, doprowadził do kradzieży i śmierci moich zwierząt i do wyrzucenia mnie z mojego własnego domu i budynków gospodarczych.

Stosuje stalking wobec mnie. Posłużył się moim aktem notarialnym by mi zaszkodzić w nadzorze budowlanym, podczas, gdy gminne budynki rozpadają się stwarzając zagrożenie dla dzieci, a on ich nie zabezpiecza, ani nie remontuje od lat (np. budynek przyszkolny w Sokółkach).

W roku 2017 opłacił wyrwanego przez policję psychiatrę Daniela Obarę, by ten zmajstrował przeciwko mnie fałszywą opinię mającą na celu pozbawienie mnie wolności, domu, zwierząt.

Działający na jego zlecenie i podległy mu GOPS, upokarza mnie i nęka poprzez założenie mi sprawy sądowej o pozbawienie wolności poprzez umieszczenie w zakładzie psychiatrycznym,  w celu okradzenia mnie z mojej własności, mimo, że jestem psychicznie i umysłowo zdrowa.

Swój wieloletni plan obrabowania mnie z mojej własności przeprowadził wiosną 2018 roku, gdy ukradł moje zwierzęta. Podczas wtargnięcia na mój prywatny teren prowokowano mnie i straszono aresztem i zakładem psychiatrycznym.
Jestem przez tego bandytę szykanowana, prześladowana, okradana i zastraszana.
Pastwi się nade mną i nad moimi zwierzętami. To potwór bez sumienia. Wielka kanalia na stołku.

Wójt sprowadził tę kobietę z fundacji Molosy Adopcje, ponieważ obiecała mu, że sfałszuje dokumentację weterynaryjną w ten sposób, by uznać owce zagryzione przez wałęsające się po wsi psy, za padłe z głodu i podczas wykotu, aby wójt uniknął odpowiedzialności za tę karygodną sytuację w gminie do której dopuścił mimo moich monitów.

Ja wielokrotnie zgłaszałam wałęsające się cudze psy po moim gospodarstwie i domagałam się ich odłowu. Wójt nie wypełnił swoich ustawowych obowiązków i doprowadził swoimi zaniedbaniami do sytuacji, że na moim własnym podwórku w biały dzień zostało zagryzione w połowie marca 6 owiec.

Następnie pastwił się nade mną psychicznie i fizycznie napuszczając na mnie PIW Olecko oraz Fundację Molosy Adopcje, a także policję olecką, które to organy działając wspólnie i w porozumieniu zastraszały mnie pobiciem, włamaniem się do mojego domu, umieszczeniem w psychiatryku, oraz wtargnęły wbrew mojej woli na mój teren i ukradły mi zwierzęta, które doprowadziły do śmierci.

Prokuratura olecka zaś pozostała głucha i ślepa na te przestępstwa i zbrodnie i palcem w bucie nie kiwnęła, by pomóc mi i moim zwierzętom, które konają masowo w rękach złodziei i oprawców od pół roku.

Żądam milion złotych zadośćuczynienia.

Wnoszę o przydział adwokata z urzędu.
Będę występować w tej sprawie w charakterze oskarżyciela posiłkowego.
Chcę brać udział w przesłuchaniach świadków i oskarżonych.
Żądam ukarania przestępców.

Naturalistyczna hodowczyni koni: Izabella Redlarska, Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226, http://ranchoderebelle.blogspot.com/




4 komentarze:

  1. Co to za postanowienie? Wrzuć tutaj, może coś poradzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałaś dopisać numeru konta, na które maja te banke przelać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekręcie nikomu nie wytoczyłas żadnej sprawy.
    Sprawy to ty masz w toku.
    A co ze zwrotem długu niejakiemu Wisniewskiemu od którego pozyczyłas i nie oddałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty jesteś przekrętem. Sprawy przeciwko wójtowi są w toku. Co do pana Wiśniewskiego Pan Wiśniewski mi pieniędzy nie pożyczał i nigdy ode mnie żadnych pieniędzy nie żądał.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!