sobota, 10 listopada 2018

Odrobaczenie owiec i kozy

Odrobaczanie sprawdzonym środkiem kupionym od weterynarza
 głównie do odrobaczania owiec i kóz. Środek działa. Kupki po nim się poprawiają.
Wolę by mi sprzedawano medykamenty w oryginalnym opakowaniu i z instrukcją.
Niestety, ten środek dostałam w opakowaniu zastępczym.

Dzisiaj Indii się źle czuje, jest słaba, więc bardzo powoli pracuje. Odrobaczyła owce i kozę. Brunhilda przypomniała sobie, że wisi Indiance godzinki za warzywa Indianki i przytrzymała zwierzęta podczas odrobaczania.

Wygląda jak mleko, ale to jest środek na odrobaczenie, który używałam w zeszłym roku. Nawiasem mówiąc dowód w sprawie. Zachowam go dla biegłego farmaceuty powołanego przez sąd. Po tym środku owce i kozy dobrze się odrobaczają i nie padają, w przeciwieństwie do trutki użytej przez klikę oprawców moich owiec pod wodzą Locmana i Salamona. Salamon kazał podać truciznę moim zwierzętom.

Nawiasem mówiąc nie miał prawa ani on, ani cała ta zgraja dokonywać jakichkolwiek czynności na moich zwierzętach bez mojej obecności i zgody. Celowo mnie nie dopuszczali do moich zwierząt, aby je truć i głodzić bez przeszkód z mojej strony.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wygląda jak mleko, ale to jest środek na odrobaczenie, który używałam w zeszłym roku. Nawiasem mówiąc dowód w sprawie. Zachowam go dla biegłego farmaceuty powołanego przez sąd. Po tym środku owce i kozy dobrze się odrobaczają i nie padają, w przeciwieństwie do trutki użytej przez klikę oprawców moich owiec pod wodzą Locmana i Salamona. Salamon kazał podać trutkę moim zwierzętom.

      Usuń
    2. Nawiasem mówiąc nie miał prawa ani on, ani cała ta zagrają dokonywać jakichkolwiek czynności na moich zwierzętach bez mojej obecności i zgody. Celowo mnie nie dopuszczali do zwierząt, aby je truć i głodzić bez przeszkód z mojej strony.

      Usuń
  2. Tylko dobrze słoik zakręć!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak sie nazywa ten środek ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Biomectim albo Systamex. Dostałam od weterynarza w opakowaniu zastępczym. Pamiętam, że można nim odrobaczać wszystkie zwierzęta, tylko różnymi dawkami.Ja go kupiłam generalnie dla owiec i kóz.
    Powinnam mieć więcej opakowań oryginalnych po środkach na odrobaczenie owiec i kóz, bo kupowałam je co jakiś czas.
    Rachunki też się powinny znaleźć, bo generalnie zbieram takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Weterynarz powinien zostawić kartę rozchodu leku, to byłby dowód w sprawie a nie zdjęcie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, powiedz o jakiej porze roku zaczyna się niebezpieczeństwo ataku przez wilki? Czy to jest zima kiedy podchodzą pod gospodarstwa, bo przecież teoretycznie mają zwierzynę -pożywienie przez cały rok w lesie. A widziałaś kiedyś takiego zwierza u siebie? Trzeba uważać na sunię, one są inteligentne i podstępne. Odpowiedz proszę.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!