niedziela, 1 października 2017

Wniosek o uporządkowanie drogi

Pan Charyton
Urząd Gminy Świętajno
Świętajno 104
19-411 Świętajno
Powiat Olecki
Woj. Warmińsko-Mazurskie
ug@swietajno.pl

Wniosek o uporządkowanie drogi

Uprzejmie proszę o uporządkowanie drogi gminnej na odcinku Czukty - Cicha Wólka w okolicach Cichego w Gminie Świętajno (szlak od lasu w Czuktach do asfaltu między Cichą Wólką a Cichym).

Droga obecnie jest całkowicie zdewastowana i nieprzejezdna. Jest rozkopana, są na niej głębokie wykopy, przecinają ją nieprzejezdne i niezabezpieczone rowy z wodą, leżą kłody drzewa i gałęzie. Droga jest pozagradzana pastuchem z silnym prądem - nie ma jak przejechać samochodem czy nawet rowerem, a idąc wąską ścieżką przy której jest silny elektryczny pastuch, można ulec porażeniu prądem.

Jestem mieszkanką Czukt do której gospodarstwa ta droga dochodzi. Korzystam z niej chodząc na zakupy do pobliskiego sklepu w Cichym. Potykam się na dziurach i wertepach tej drogi, gubię zakupy, uszkodziłam tam mój rower.

15 lat temu, gdy kupiłam w Czuktach gospodarstwo, droga była przejezdna dla samochodów osobowych. Jeździłam tędy do Cichego i dalej do Olecka z moim ojcem.
Obecny stan drogi jest skandaliczny. Proszę o przywrócenie poprzedniego stanu.

Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku i informację do kiedy ta droga zostanie uporządkowana.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!